رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از خدمات «احد گودرزیانی» تقدیر کرد

سرهنگ «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از خدمات مرحوم «احد گودرزیانی» فعال رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۳۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ - 27December 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سرهنگ «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و سرهنگ «مهدی فاطمی» معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس طی دیداری با خانواده مرحوم «احد گودرزیانی» خبرنگار و فعال حوزه ادبیات دفاع مقدس، از زحمات ارزشمند وی تقدیر به‌عمل آوردند.

براساس این گزارش، مرحوم احد گودرزیانی از سوی هیت داوران جشنواره هجدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس به خاطر سال‌ها تلاش در این عرصه به‌عنوان مدیر خبرنگار برتر انتخاب شد و جایزه و تندیس جشنواره به نمایندگی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خانواده این هنرمند فقید اهدا شد.

گفتنی است، احد گودرزیانی سال‌ها در مجموعه تبلیغات و انتشارات سپاه و دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری با هدف ارتقای حوزه فرهنگ و ادبیات مقاومت فعالیت داشت و روز ۲۹ آذر ماه سال ۱۳۹۸ در سن ۵۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از خدمات «احد گودرزیانی» تقدیر کرد

وی در سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته زبان و ادبیات فارسی ادامه داد و روزنامه‌نگاری را نیز در مرکز گسترش آموزش رسانه‌ها فراگرفت.

این فعال رسانه‌ای از ۱۹ سالگی به عنوان نویسنده و خبرنگار با روزنامه‌ها و مجلات گوناگون همکاری داشت و از سال ۱۳۷۲ به عنوان پژوهشگر و نویسنده در حوزه هنری مشغول به کار بود. همچنین از سال ۱۳۷۵ مدیریت داخلی دوهفته‌نامه کمان را نیز به عهده گرفت.

گودرزیانی که سابقه همکاری با انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز بر عهده داشت، در دومین و سومین همایش تجلیل از خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس (اسفند ۷۸ و اردیبهشت ۸۰) برای آثارش در دوهفته‌نامه کمان به عنوان نویسنده و خبرنگار نمونه برگزیده شد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از خدمات «احد گودرزیانی» تقدیر کرد

روزشمار ۱۵ خرداد بهار ۱۳۴۰ جلد اول، روزشمار ۱۵ خرداد ۱۳۴۰ جلد چهارم، به داد ما برسید، باغ انگور، باغ سیب باغ آینه، خرمشهر خانه رو به آفتاب، روز شمار ۱۵ خرداد، جلد دوم، روز شمار ۱۵ خرداد، جلد اول و نیمه پنهان یک اسطوره از جمله آثار احد گودرزیانی است.

وی سال‌ها در خبرگزاری‌های و پایگاه‌های اطلاع رسانی کشور خصوصاً در موضوع دفاع مقدس به ویژه خبرگزاری کتاب به عنوان کارشناس و مدیر بخش دفاع مقدس به کار پرداخت و خبرنگاران و نویسندگان بسیاری را تربیت کرد که هریک نمونه‌ای موفق به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها