بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت سالروز 9 دی؛

9 دی نماد عزت و بصیرت مردم ایران است

اداره‌‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی به مناسبت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 28December 2020

باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی به مناسبت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

9 دی یاد‌آور حماسه بزرگی است که ملت بزرگ ایران اسلامی در سال 1388 آفریدند و با این کار، نقطه عطف و برگ زرین دیگری به افتخارات خود در تاریخ انقلاب اسلامی افزودند، 9 دی در واقع نماد عزت و بصیرت مردمی بود که نشان دادند حاضرند تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی خود بایستند.

9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9 دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

امروز که در پنجمین دهه از عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داریم، این نظام و انقلاب با وجود تمامی شیطنت ها و توطئه های داخلی و خارجی تحت فرماندهی رهبری فقیه و آگاه و شخصیتی بزرگ همچون حضرت امام خامنه ای عزیز فرماندهی معظم کل قوا، به مسیر افتخار آمیز خود ادامه می دهد و قطعا ملت شریف ایران که به حق الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان جهان هستند، با تمام قوا از دستاورد‌های بی‌نظیر این نظام مقدس پاسداری خواهند کرد.

اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت و باید با بصیرت و درک حوادث و اتفاقات و حضوری مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپاریم.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن گرامیداشت سالروز این حماسه افتخارآفرین ملّی و تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای محسن فخری‌زاده این روز را به مردم فهیم ایران که همواره نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ استقلال، آزادی و هویت ملّی و دینی ایران اسلامی ایفا کرده‌اند، تبریک می‌گوید و همدل و هم‌نوا با مردم نجیب و سرافراز ایران، امیدوار است که همواره نور بصیرت الهی در دل‌های امت شهیدپرور ایران اسلامی پرفروغ و گرم باقی باشد و سایه رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) تا روزی که چشم همه آرزومندان و منتظران حقیقی به جمال حضرت حجت (عج) روشن شود مستدام و پایدار باشد و همگی در رکاب رهبر عظیم‌الشأنمان، در خیل سربازان مهدی فاطمه (عج) عاقبت بخیر شویم. ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها