رزمندگان فاطمیون از حاج قاسم می‌گویند؛

مکتب سلیمانی در رگ‌های فاطمیون جاری ست/ با اقتدار ایستاده‌ایم

با نزدیک شدن به سالگرد شهادت سردار سلیمانی همسنگران حاج قاسم با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمان های جبهه مقاومت تجدید پیمان می کنند و بر انتقام از تروریست‌ها تاکید دارند.
کد خبر: ۴۳۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ - 28December 2020

مکتب سلیمانی در رگ‌های فاطمیون جاری ست/ با اقتدار ایستاده ایمبه گزارش گروه‌ سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، این روز‌ها گلزار شهدای کرمان شاهد حضور جوانان جبهه مقاومت از کشور‌های مختلف است و هم سنگران شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمان‌های شهیدان تجدید عهد می‌کنند.

از جمله دلدادگان به آرمان‌های جبهه مقاومت رزمندگان لشکر فاطمیون هستند، برادران افغانستانی که پس از تشکیل جبهه مشترک در مقابل داعش داوطلبانه و شهادت طلبانه برای دفاع از اسلام و حرم حضرت زینب و حضرت رقیه به پا خواستند و در سوریه با تروریست‌ها به مبارزه پرداختند.

آرزویی جز شهادت در مسیر اهل بیت (ع) نداریم

برادران افغانستانی در عرصه نبرد با تروریسم گره گشای جبهه‌های نبرد بودند و حاج قاسم بر نقش محوری آن‌ها در کنار رزمندگان سوری، لبنانی، ایرانی و عراقی تاکید ویژه داشت. حالا یک سال بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی رزمندگان فاطمیون مطابق وعده‌ای که داده بودند زیر پرچم ولایت همچنان مقتدر و با عزمی جزم‌تر در مسیر شهدا گام برمی دارند.

روز گذشته چند نفر از رزمندگان فاطمیون با حضور در جوار مرقد شهید سردار سلیمانی بر حضور مقتدرانه این لشکر و رزمندگانش مقابل دشمنان اسلام تاکید کردند.

محمد یکی از این رزمندگان است که پرچم فاطمیون را بردوش دارد و با چشمانی اشک بار لحظات حضور حاج قاسم در جمع رزمندگان افغانستانی را به یاد می‌آورد و می‌گوید: حاج قاسم وقتی وارد سوریه می‌شد اول سراغ فاطمیون می‌آمد و پای صحبت‌های بچه‌های می‌نشست و با ما هم سفره می‌شد. همچون برادر ما را در برمی گرفت و حرف‌های ما رو گوش می‌داد.

وی افزود: شهادت حاج قاسم دردی بزرگ بر دل ما گذاشت، اما انگیزه‌های رزمندگان را برای دفاع از حرم بیشتر کرد راه شهادت از ابتدای اسلام آغاز شد و تا امروز هم ادامه دارد و در این مسیر بزرگان زیادی خون خود را نثار اسلام کردند و ما هم آرزویی جز شهادت نداریم.

وی می‌گوید: متأسفانه برخی از رسانه‌ها سعی می‌کنند حضور فاطمیون را مقابل تروریست‌ها دچار حاشیه کنند، اما این حواشی ناشی از جهل و گاه بی دینی این افراد است، در اسلام وقتی مظلومی مورد هجمه قرار می‌گیرد، جهاد بر مسلمان واجب است و در زمان حمله داعش به مردم مظلوم سوریه و عراق جمعی از برادران افغانستان احساس تکلیف کردند و شجاعانه مقابل تروریست‌ها ایستادند این وظیفه هر انسان آزاده و مسلمان است.

دنیا بداند که ملت افغانستان جزئی از جبهه مقاومت است

وی افزود: همین رفتار را برادران ایرانی ما انجام دادند و وقتی ما مورد هجمه قرار داشتیم و با تروریست‌ها درگیر بودیم به یاری ما آمدند. فراموش نمی‌کنیم وقتی در بامیان مورد محاصره بودیم سردار سلیمانی دستور داد ارزاق و مواد غذایی به رزمندگان برسد.

این رزمنده فاطمیون گفت: دنیا بداند ملت مظلوم افغانستان که مدت‌ها با فتنه انگیزی شرق و غرب با تروریست درگیر بوده، بیدار است و جزئی از جبهه مقاومت است و تحت تأثیر حواشی قرار نمی‌گیرد.

فقط یک چیز می‌خواهیم و آن اخراج تروریست‌های آمریکایی از منطقه است

وی گفت: فاطمیون مظلوم است، اما مقتدرانه پرچم ولایتمداری را در دست دارد و مقابل تروریست‌ها به خصوص ترویست‌های آمریکایی ایستاده است امروز لبنانی، سوری، عراقی، یمنی و ترک و کرد و ملت‌های بیدار منطقه یک چیز می‌خواهند و آن اخراج تروریست‌های آمریکایی از منطقه است.

نیاز دیگر رزمنده مدافع حرم است که می‌گوید: انتقام از مسببان ترور حاج قاسم هدف اصلی همه مجاهدان است و در این مسیر آرام نمی‌گیریم.

وی گفت: پرچم ولایت را زمین نمی‌گذاریم، ما مدافعان حرم حضرت زینب دختر حضرت فاطمه هستیم و این پرچم را زمین نمی‌گذاریم و مطابق با وصیت سردار سلیمانی گوش به فرمان هستیم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی، ساده زیست، شجاع، ولایتمدار، آزاده و محبوب همه بود او در مقاطع مختلف به فریاد مردم در افغانستان و عراق و سوریه رسید و ضربه‌ای که به اسرائیلی‌ها در لبنان زد چنان تأثیر گذار بود که معادلات منطقه را تغییر داد و دشمن بداند این راه ادامه خواهد یافت.

این رزمنده فاطمیون گفت: دشمن بداند ملت، در منطقه بیدار شده‌اند، در گلزار شهدای کرمان می‌بینیم مردم از مناطق مختلف و کشور‌های گوناگون حضور دارند و اجازه دست درازی دشمنان را به سرزمین‌های اسلامی نمی‌دهند امروز امام خامنه‌ای محور اتحاد ماست و گوش به فرمانیم.

وی آرزوی قلبی خود را پیوستن به شهدا اعلام کرد و گفت: سید الشهدای جبهه مقاومت سردار سلیمانی بود که آرزویی جز شهادت نداشت و بار‌ها می‌گفت در دشت، کوه و صحرا و از یک کشور به کشور دیگر دنبال شهادت است و در آخر به آرزویش رسید و ما هم سربازان سردار سلیمانی هستیم و آرزویی جز شهادت نداریم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار