تولید کننده نوشت‌افزار‌های ایرانی اسلامی در گفت‎وگو با دفاع‎پرس مطرح کرد؛

کودکان با محصولات جادویی «شهید سلیمانی» را ببینند/ توزیع ۷۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای نیازمندان

محمدحسن حلوائیان از افزوده شدن فناوری واقعیت افزوده به نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی خبر داد و گفت: بچه‌ها می‌توانند از طریق قرار دادن موبایل روی نوشت‌افزار‌های خود، واقعیت افزوده‌های مرتبط با محصولات نوشت‌افزار «شهید سلیمانی» را ببینند.
کد خبر: ۴۳۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ - 29December 2020

«محمدحسن حلوائیان» تولید کننده مجموعه نوشت‌افزار‌های ایرانی اسلامی بچه‌های آسمانی در گفت‌‎وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به آغاز پوپش ملی «قهرمان من» با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ۱۳۰ برند فعال در حوزه نوشت‌افزار‌های ایرانی و اسلامی در سراسر کشور در این پویش حضور دارند و محصولات نوشت‌افزاری منقوش به تصویر شهید سلیمانی را ارائه می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این پویش را معرفی قهرمانان واقعی کشورمان دانست و افزود: ما به‌جای نشان دادن قهرمانان دروغین و تخیلی غربی، قهرمانان واقعی کشورمان را به مخاطب کودک و نوجوان معرفی می‌کنیم؛ اگر ما این فعالیت‌ها را انجام ندهیم قطعاً توسط دشمن، قهرمانان‌مان مصادره و تحریف می‌شوند.

کودکان با محصولات جادویی «شهید سلیمانی» را ببینند/ توزیع ۷۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای نیازمندان

این تولید کننده نوشت‌افزار‌های ایرانی اسلامی ادامه داد: در این دوره‌ی پویش «قهرمان من»، تولیدکنندگان همت کردند و حجم زیادی از محصولات را با تصاویری از شهید سلیمانی تولید کردند تا بتوانیم فرزندانمان را در مکتب شهید سلیمانی پرورش دهیم.

حلوائیان به ضرورت به‌روزآمدی محصولات نوشت‌افزار با فناوری‌های نوین اشاره کرد و گفت: در دنیای مدرنیته محصولات فرهنگی و نوشت‌های کودک و نوجوان را با نرم افزار‌های روز دنیا تلفیق می‌کنند؛ لذا واقعیت افزوده به محصولات فرهنگی اضافه شده است و ما نیز با تصویرگری‌هایی که انجام داده‌ایم این زمینه را فراهم کرده‎ایم تا بچه‌ها بتوانند از طریق قرار دادن موبایل روی نوشت‌افزار‌های خود، واقعیت افزوده‌های مرتبط با محصولات نوشت‌افزار شهید سلیمانی را ببینند و به تعبیری محصولات جادویی می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های ما در شرکت خصوصی «طوبی‌ تمنا» صورت می‎گیرد، گفت: در این مجموعه چند روز پس از شهادت شهید سلیمانی، برند «ملک سلیمان» را تاسیس کردیم، تا بتوانیم در این مجموعه تلفیق‌سازی‌های مرتبط با شهید سلیمانی و بچه‌های آسمان را انجام دهیم، تصویرگری‌های ما در این مجموعه بسیار عالی بود و امسال توانستیم با کمک پویش مشق احسان، ۷۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی را در بین نیازمندان سراسر کشور توزیع کنیم.

کودکان با محصولات جادویی «شهید سلیمانی» را ببینند/ توزیع ۷۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای نیازمندان

این تولید کننده نوشت‌افزار‌های ایرانی اسلامی ادامه داد: ما در این مجموعه محصولات کودک و نوجوان خانواده محور از جمله پوشاک را به تیراژ انبوه تولید کردیم که واقعیت افزوده حرفه‌ای به آن اضافه شده است. پویش قهرمان من محدود به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیست بلکه در طول سال درجریان است تا محصولات کودک و نوجوان با تصاویر قهرمانان ملی تصویرگری شود تا کالا‌های کودک و نوجوان با المان‌های دینی و داخلی انجام بگیرد. 

حلوائیان با اشاره به اینکه فعالیت‌های گسترده امروز حوزه نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی از سال ۹۲ با دو برند در مجموعه ایران نوشت آغاز شد، گفت: ما هیچ‌گاه فکر نمی‌کردیم روزی تولیدات این حوزه به‌قدری برای خانواده‌ها مهم باشد که با کمبود ارائه کننده‌‎ها و مراکز فروش و تنوع محصول روبرو شویم. استقبال از این محصولات خوشبختانه در بین خانواده‌ها زیاد شده است و ما هنوز نتوانسته‌ایم پاسخگوی تمام تقاضا‌های بازار و مخاطبین باشیم که جا دارد تولیدکنندگان جدیدی وارد عرصه شوند چراکه به‌لحاظ اقتصادی نیز این موضوع، عرصه سودآور و تاثیرگذاری است.

وی با تاکید براینکه یک کودک روزانه ۱۲ ساعت با نوشت‌افزار‌ها ارتباط مستقیم دارد، عنوان کرد: الهام و تاثیرگیری کودک از این محصولات خیلی مهم و تاثیرگذار است اما با همه اهمیتی که نوشت‌افزار‌ها دارند هنوز مجموعه دولت حمایت جدی از این عرصه نداشته است.

کودکان با محصولات جادویی «شهید سلیمانی» را ببینند/ توزیع ۷۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای نیازمندان

این تولید کننده درخصوص استقبال مخاطین از پویش «قهرمان من» گفت: استقبال از این پویش باوجود کرونا خوب بوده و بخاطر عدم تولید برخی از تولیدکنندگان داخلی، تولید محصولات فرهنگی‌مان را چندبرابر کردیم و دوران کرونا برایمان فرصت خوبی بود. ما تقاضا داریم از ورود کالا‌های قاچاق به داخل کشور جلوگیری شود و مواد اولیه کارمان که از طریق وزارت ارشاد به ناشران نیز تعلق می‌گیرد، به ناشران نوشت افزار‌های ایرانی اسلامی نیز اختصاص داده شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها