مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

دوران دفاع مقدس حماسه، ایثار و جانفشانی برای اسلام، انقلاب و مردم بود

سرهنگ« محمدحسن سلامی» گفت: لحظه لحظه دوران دفاع مقدس حماسه، ایثار و جانفشانی برای اسلام، انقلاب و مردم بود که باید به بهترین شیوه و با زبان هنر برای نسل جوان در جامعه مستندسازی و به تصویر کشیده می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ - 29December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان  به همراه شهردار سمنان و مدیرکل امور شهری و شورای‌های  استانداری سمنان از مراحل ساخت فیلم دفاع مقدس در استان بازدید کردند.

سرهنگ «محمدحسن سلامی» ضمن تشکر از تمامی تلاشگران عرصه نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس و حمایت های فرهنگی شهرداری‌های استان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس باید با زبان نسل جدید و با بهره‌گیری از ابزارهای هنری همچون فیلم، کتاب، تئاتر و... به نسل جوان و جامعه مخاطب ارائه شود.

وی ادامه داد: تولید فیلم و آثار هنری در خصوص شهیدان و ایثارگران اقدامی تاثیرگذار در جهت حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است و شهیدان و ایثارگران انسان‌های شاخص و الگو برای جامعه هستند و باید همواره در جهت حفظ و ترویج ارزش‌های شهیدان گام برداریم.

سلامی با بیان این که به تصویر کشیدن فضای معنوی و نورانی حاکم بر جبهه های که رمز پیروزی های بزرگ بود، افزود: لحظه لحظه دوران دفاع مقدس حماسه، ایثار و جانفشانی برای اسلام، انقلاب و مردم بود که باید به بهترین شیوه و با زبان هنر برای نسل جوان در جامعه مستند سازی و  به تصویر کشیده شود.

این مسئول گفت: استفاده مناسب از ابزار های جنگی و واقعیت های میدانهای نبرد و همچنین نتیجه‌گیری مناسب و رساندن مفهوم یک موضوع مهم به مخاطبین از ویژگی‌های فیلم نسل جوان مطلوب و اثر بخش دفاع مقدس است.

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حمایت شهرداری های استان در حال تهیه مجموع  فیلم های دوران دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار