یك كارشناس مسائل سیاسی:

باید پا جا پای سردار سلیمانی گذاشت تا بیراهه نرویم

آقامیری گفت: باید پا جای پای سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» بگذاریم تا به بیراهه نرویم چراکه آرامش و امنیت امروز کشور حاصل مخلصانی مانند سلیمانی‌هاست.
کد خبر: ۴۳۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ - 30December 2020

باید پا در جا پای سردار سلیمانی گذاشت تا بیراهه نرویمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آقامیری در برنامه «مرد میدان» رادیو مقاومت در سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: انقلاب اسلامی میراث جاودان بزرگی است که به دست ما سپرده شده و باید پاسداری کنیم و هرکس اگر کوتاهی در حفظ آن بکند به تاریخ ایران اسلامی خیانت کرده است.

وی افزود: در سال ۸۸ نیز عده‌ای از دنیاطلبان به خاطر منافع دو روزه دنیا و تعلقات حزبی و سیاسی، خودبرتربینی فتنه‌ای را رقم زدند که کشور را دچار بحران کرد و اگر مردان میدانی مانند شهید سلیمانی نبودند چه بسا که تلاطم بسیار سخت تا امروز گریبان‌گیر ایران می‌شد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: اما خوشبختانه تا زمانی که در میان مردان ما مردان در صحنه و میدانی، چون شهید سلیمانی هستند کشور امن و در آرامش خواهد بود، اتفاقات سال ۸۸ هم سبب رنجش خاطر مقام معظم رهبری و هم دل‌سوختگان کشور شد. باید پا جای پای سپهبد سلیمانی بگذاریم تا به بیراهه نرویم.

آقامیری عنوان کرد: آرامش و امنیت امروز کشور حاصل مخلصانی مانند سلیمانی‌ها است که دست ما سپردند و باید ما نیز راه سلیمانی‌ها را ادامه دهیم.

وی اشاره کرد: مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی این بود که ارتباط قوی بین خود و خداوند متعال ایجاد کرده بود عشق و اخلاص و مهربانی که از سردار دل‌ها مشاهده می‌کردیم نشان می‌داد که ایشان تعلقی به دنیا ندارد سراسر محبت و مهربانی است که به دلیل ارتباط قوی بین خود و خداوند متعال به دست آورده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها