حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و بازداشت شهروندان فلسطینی

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به خانه‌های شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری و تخریب اسباب و اثاثیه منازلشان شماری از آنها را بازداشت کردند.
کد خبر: ۴۳۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸ - 30December 2020

حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و بازداشت شهروندان فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حملات نظامیان رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست علیه مناطق کرانه باختری ادامه دارد که با بازداشت شماری از شهروندان و مصادره برخی املاک آنها همراه شد.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، در شهرک «قباطیه» در جنوب «جنین» در شمال کرانه باختری، نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به دو منزل مسکونی، اقدام به تخریب اسباب و اثاثیه آنجا و به وحشت انداختن ساکنانش کردند؛ اما با مقابله دیگر اهالی شهر روبه رو شدند که در نهایت نظامیان اشغالگر به سمت آنها گلوله‌های پلاستیکی، بمب‌های صوتی و گازی شلیک کردند.

در استان رام‌الله و البیره نظامیان اشغالگر پنج شهروند را پس از حمله به چند منطقه این استان بازداشت کردند که از جمله آنها «رامی فضایل» آزاده فلسطینی بود که توسط نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در حمله به محله الطیره و پس از ضرب و شتم توسط آنها بازداشت شد.

چهار شهروند دیگر فلسطینی نیز در مناطق دیگر استان رام الله بازداشت شدند.

نظامیان اشغالگر در شهر «الخلیل» هم به سه شهروند فلسطینی، احضاریه مراجعه به شعبه اطلاعات رژیم صهیوینستی در قدس را دادند.

نظامیان اشغالگر همچنین با حمله به منزل «ناجح بکیرات» رئیس اداره اوقاف قدس اسباب و اثاثیه منزل او را تخریب کردند. بکیرات از یک ماه پیش طی حکم به مدت شش ماه از مسجد الاقصی تبعید شد.

مسئولان رژیم صهیونیستی همچنین امروز مالک بکیرات فرزند ۴۱ ساله ناجح بکیرات را همان لحظه‌ای که از زندان النقب آزاد کردند، دوباره بازداشت کردند.

گروه‌های جدیدی از شهرک‌نشینان از سمت باب المغاربه وارد صحن‌های مسجد الاقصی شدند و شروع به انجام اقدامات تحریک آمیز کردند و پلیس رژیم صهیونیستی نیز طی این چند ساعت مانع ورود نمازگزاران فلسطینی به داخل مسجد شدند.

ممانعت نظامیان صهیونیست با اقدام فلسطینی‌ها در ساخت منزل مسکونی در جنوب بیت لحم و غرب سلفیت و غرب جنین به بهانه نداشتن مجوز، قطع ده‌ها اصله درخت زیتون در جنوب غرب بیت لحم و تصرف غیرقانونی زمین‌های زراعی برخی شهروندان در روستای «صف الخمایسه» در نزدیکی بیت لحم از دیگر تجاوزگری‌های امروز رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی بوده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها