سردار کارگر در جمع خبرنگاران:

اخراج آمریکایی‌ها از منطقه وجه دیگری از انتقام خون سردار سلیمانی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه انتقام خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب از عاملان ترور ایشان گرفته خواهد شد، گفت: اخراج آمریکایی‌ها از منطقه وجه دیگری از انتقام خون سردار سلیمانی است.
کد خبر: ۴۳۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰ - 31December 2020

اخراج آمریکایی‌ها از منطقه وجه دیگری از انتقام خون سردار سلیمانی استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه «آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین یادواره نشان سلیمانی» که شامگاه چهارشنبه در تالار خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره اینکه از قاتلان و عاملان ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی انتقام گرفته خواهد شد، اظهار داشت: یک وجه انتقام حضور پرشور مردم ایران در تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی بود که این اقدام در واقع سیلی محکمی به صورت استکبار جهانی محسوب می‌شد.

وی افزود: وجه دیگر این انتقام حمله موشکی به پایگاه عین الاسد بود چرا که بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون سابقه نداشته کشوری به پایگاه‌های آمریکا حمله کنند و در نهایت انتقام کشور ما این است که آمریکایی‌ها را از منطقه اخراج کند و اینکه امروز پارلمان عراق رای به تصویب خروج آمریکایی‌ها از عراق می‌دهد یک وجه دیگری از این انتقام است.

سردار کارگر گفت: سرنوشت آقای ترامپ در انتخابات آمریکا برای دیگر سران کشور‌ها که دست به اقدامات تروریستی می‌زنند یک درس عبرتی خواهد شد چراکه همانطور که دیدیم حتی ملت آمریکا حاضر نشد به رئیس جمهور تروریست رای دهد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: مجاهدت‌های سردار سلیمانی باعث شد تا کشور‌های سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و عراق نجات پیدا کرده و از سیطره آمریکایی‌ها خارج شود.

وی با بیان اینکه انتقام سخت در پیش است، گفت: در طول گذر زمان تاکنون مشاهده کردیم که هر گروه یا کشوری که به ایران اسلامی صدمه زده است پاسخ آنرا دریافت کرده و در واقع دشمنان باید بدانند که دوران بزن و در رو دیگر تمام شده است.

در پایان این مراسم از هنرمندان عرصه رادیو، برگزیدگان نخستین یادواره نشان سلیمانی که در حوزه روایتگری، خاطره گویی، نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها