جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران:

عاشورای ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود/ تقابل مستقیم حق در برابر باطل در جبهه‌های دفاع از حرم

سردار مجیدرضا حسن‌زاده گفت: عاشورای ۸۸ روسیاهی جریان انحرافی فتنه را بر آحاد ملت آشکار کرد و به برکت خون پاک اباعبدالله (ع) بود که بار دیگر حق از باطل متمایز شد.
کد خبر: ۴۳۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ - 01January 2021

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجیدرضا حسن‌زاده» جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد ضمن بررسی دلایل ایدئولوژیک دشمنی جبهه استکبار با ایران اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در هرلحظه از حیات ایدئولوژیک خود در چهار دهه اخیر، یکی از منافع استکبار را به خطر انداخته است لذا کینه غرب با این ملت ریشه در یک دشمنی مستمر و عمیق در سال‌های گذشته دارد. حمله نظامی آمریکا به طبس به‌روشنی بیانگر اوج استیصال غرب است و اینکه کشور مدعی ابرقدرتی در عالم، از هر حیله و نیرنگ نرمی دست شست و بی‌تاب از کینه ملت ایران، مستقیماً وارد عرصه هجوم نظامی شد، نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی تا چه حد در تقابل با امپریالیسم جهانی مؤثر عمل کرده است.

وی افزود: بیش از ۱۵ سال بود که اندیشمندان آمریکایی در اتاق‌های فکر ضد ایران بودجه‌های چند صدمیلیون دلاری می‌گرفتند و همه روزنه‌های ورود به ایران اسلامی و نابودی آن را تحت نظر و رصد داشتند و فضای فتنه‌گونه پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ این فرصت را برای دشمن فراهم آورد که همه آن امکانات از پیش آماده‌شده خود را به میدان آورند. اساساً این‌طور نبود که فضای ملتهب کشور در سال ۸۸ فقط متأثر از یک اختلاف سیاسی میان دو فرد یا دو جناح خاص باشد بلکه تبدیل به میدانی برای مواجه ایدئولوژی انقلاب اسلامی و نظام سلطه در خیابان‌های تهران شد.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران عاشورای سال ۸۸ را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: جسارت ایادی فتنه به خیمه عزای حضرت سیدالشهدا (ع) باعث شد تا هویت این جریان انحرافی به‌وضوح برای مردم روشن شود. در واقع آن‌هایی هم که تا آن مدت به خداجو بودن فتنه‌گران دلبسته بودند، برایشان روشن شد که این اوباش سیاسی از زیرساخت‌های دموکراتیک جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به آرمان‌های والای ملت استفاده می‌کنند و هیچ مرز و حدی نمی‌شناسند.

وی ادامه داد: عاشورای ۸۸ روسیاهی جریان انحرافی فتنه را بر آحاد ملت آشکار کرد ولذا می‌توان این روز را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست زیرا به برکت خون پاک اباعبدالله (ع) بود که بار دیگر حق از باطل متمایز شد و در فضای غبارآلود آن ایام، علم امام حسین (ع) حق را به مردم شناساند و باطل را رسوا نمود.

سردار حسن‌زاده تصریح کرد: پس از یوم‌الله ۹ دی ما شاهد هستیم که فشار تبلیغاتی رسانه‌های معاند بر نهادهای انقلابی به‌شدت افزایش پیدا کرد اما بنده به‌عنوان یک پاسدار عرض می‌کنم که نه‌فقط با مشاهده این تبلیغات سوء و مسموم‌سازی فضا ناراحت نمی‌شوم بلکه خدا را هم شکر می‌کنم که سپاه پاسداران، بسیج و نهادهای انقلابی دیگر تاحدی توانسته‌اند دشمن را سرخورده و سرکوب کنند که آن‌ها را وادار به چنگ و دندان نشان دادن‌های رسانه‌ای کرده است.

وی تأکید کرد: آن‌هایی که منافقانه سپاه و بسیج را تحت آماج حملات خود قرار می‌دهند، خودشان بگویند که چطور ادعای وطن‌پرستی و ناسیونالیستی دارند درحالی‌که در دوران دفاع مقدس در گوشه‌های ترس خزیده بودند؟ چطور جریان نفاق لیبرال‌خواه در کشور که از اعقاب فتنه‌گران هستند و بر طبل «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» می‌کوبند چقدر در هنگامه سیل و در راستای محرومیت‌زدایی فعال بوده‌اند؟ آن‌ها بیایند وسط میدان و مصادیق خدمت خود به وطن را ارائه دهند، سپاه و بسیج و نهادهای انقلابی هم به میدان می‌آیند و مصادیق خدمت‌رسانی‌ها و محرومیت‌زدایی‌ها خود را ارائه می‌کنند و قضاوت را بر عهده مردم بگذاریم.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) عرصه دفاع از حرم را ازجمله بارزترین عرصه‌های تقابل جمهوری اسلامی با نظام سلطه دانست و گفت: مستشاران سپاه و ارتش که در میدان‌های دفاع از حرم شرکت می‌کنند، تنها هویت رزمندگی ندارند بلکه به‌مثابه فرماندهان جبهه مقاومت باعث ایجاد همگرایی میان اقشار و گروه‌های مختلف می‌شوند زیرا برادران عراقی، لبنانی، سوری، فلسطینی، افغانستانی و پاکستانی ما اگر در استراتژی‌های مختلف باهم اختلاف‌نظرهایی هم داشته باشند، در منطقه عملیاتی گوش‌به‌فرمان سرداران سپاه پاسداران و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی می‌سپارند.

سردار حسن‌زاده در انتها ابراز امیدواری کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید «اِنَّ مَعِیَ رَبّی سَیَهدین» یعنی اگر ما باخدا باشیم، او ما را هدایت خواهد کرد و این آیه کریمه برای ملت ایران با شهدا که ستارگان درخشان هدایت هستند، محقق می‌شود. ان‌شاءالله ما نیز بتوانیم به راه روشن هم‌رزمان شهیدمان اقتدا کنیم و خداوند متعال توفیق خدمت به نظام اسلامی را با توفیق شهادت در راه اسلام برایمان همراه سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار