امام جمعه کوهدشت:

شهید سلیمانی مظهر غرور ملت ایران بود

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر غرور ملت ایران بود و انتقام خون ایشان، با اخراج آمریکایی‌ها از منطقه محقق می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ - 01January 2021

شهید سلیمانی  مظهر غرور ملت ایران بود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم  طهماسبی» امام جمعه کوهدشت، امروز در خطبه‎های نماز جمعه کوهدشت، اظهار داشت: انسان باتقوا با اطاعات الهی به قرب الهی رسیده و در مقابل لغزش‌ها، سختی‌ها و نفس اماره در صیانت خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت وجدان اخلاقی برای انسان افزود: غضب و خشم آثار بدی را برای فرد ایجاد می کند و اگر توان تسلط بر آن نداشته باشد، جامعه را به نابودی می کشاند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به خباثت‌ آمریکا در تحمیل تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، عنوان کرد: در برجام نتیجه‌ای از مذاکرات حاصل نشد، امروز هیچ عاقلی قبول نمی کند هم به تعهدات عمل کنیم و هم تحریم شویم، رهبر معظم انقلاب فرمود بایستی مسئولان به سمت خنثی سازی تحریم ها بروند و به نیروهای داخلی تکیه کنند‌.

وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر غرور ملت ایران بود و انتقام خون ایشان، با اخراج آمریکایی‌ها از منطقه محقق می شود.

طهماسبی ضمن تقدیر از خدمات آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد در جامعه گفت: اجرای عدالت، پیشگیری از جرم، احقاق حق و… ازجمله برنامه‌های مهم قوه قضائیه است.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: سردار سلیمانی مقلد امام خمینی(ره) و خط فکری‌اش برگرفته از امام (ره) است، ایشان از تمام تهدیدها فرصت ایجاد و بارها اعلام کرد رهبری معظم انقلاب افتخار شیعیان جهان است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه مکتب شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: ۱۳ دی‌ روز مقاومت و سرافرازی ملت مقاوم ایران است، ما ان شاءالله انتقام خون به ناحق ریخته این سردار دل‌ها را از استکبار جهانی خواهیم گرفت.

طهماسبی گفت: امیدواریم یک دولت جوان حزب‌الهی مثل شهیدان رجایی و باهنر سر کار آمده و مشکلات جامعه برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها