فرمانده سابق سپاه امام علی ابن‌ ابیطالب (ع) قم:

«قاسم سلیمانی» قهرمان ملت ایران و ملت‌های جهان است/ مسئولان گوش به فرمان رهبر باشند

سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی با بیان اینکه قاسم سلیمانی قهرمان ملت ایران و ملت‌های جهان است، گفت: او در دوران حیات خود به نوعی و در بعد از شهادت به روش دیگر، قهرمان ملت های جهان شد.
کد خبر: ۴۳۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ - 01January 2021

«قاسم سلیمانی» قهرمان ملت ایران و ملت‌های جهان است/ مسئولان گوش به فرمان رهبر باشندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» فرمانده سابق سپاه امام علی ابن‌ ابیطالب (ع) استان قم، امشب در مراسم سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: امروز روسای قاتل و پشت میز مذاکره آمریکا و تروریست‌های فرودگاه بغداد، همان فرعون های زمان حضرت موسی (ع) هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 میلیون نفر انسان مشتاق زیر تابوت قاسم سلیمانی را گرفتند و ارادت خود به این سرباز مقام معظم رهبری را نشان دادند، بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ یاد و نام شهید قاسم سلیمانی فراموش شدنی نیست و روز شهادت این فرمانده دلیر، باید ایام الله بماند.

فرمانده سابق سپاه امام علی ابن‌ ابیطالب (ع) استان قم با بیان اینکه قاسم سلیمانی قهرمان ملت ایران و ملت های جهان است، افزود: او در دوران حیات خود به نوعی و در بعد از شهادت به روش دیگر، قهرمان ملت های جهان شد.

احمدی با اشاره به برنامه‌ریزی وسیع استکبار برای مقابله با اسلام و تخریب مرقد مطهر ائمه اطهار(ع) در عراق و سوریه، گفت: چنانچه رهبری معصوم گونه رهبر معظم انقلاب و شجاعت مدافعان حرم نبود، معلوم نبود امروز چه بر سر اسلام می‌آمد؟!

وی با اشاره به اینکه شهدا، اولیای خدا هستند؛ به ماجرای تکان دهنده پیکر سالم شهید «محمدحسین یوسف الهی» در کنار مرقد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: یکی از دوستان شهید سلیمانی که بنا به وصیت وی برای دفن داخل قبر رفته بودند، می‌گویند هنگام دفن شهید سلیمانی دیواری که مابین قبر ایشان و قبر شهید یوسف الهی بود فرو ریخت و من مشاهده کردم که پیکر این شهید هنوز بعد از گذشت ۳۴ سال از شهادتش سالم مانده است، این نشان می‌دهد که شهدا اولیای الهی هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه در اسلام بن بست وجود ندارد و هر جا افرادی مانند شهیدان سلیمانی و تهرانی مقدم میدان دار کارها و مطیع امر ولی فقیه باشند، ایران در آن عرصه حرف اول را در دنیا می‌زند، ادامه داد: مدیریت عرصه تولید در کشور نیازمند تفکر «سلیمانی» ها است.

احمدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به دست اندرکاران عرصه تولید فرمودند که مگر می شود جوانانی که موشک با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر و آن هم با یک متر اختلاف به هدف می سازند، نتوانند در حوزه خودروسازی موفق باشند، گفت: جریان دل سپرده به غرب در کشور نمی گذارند که جوانان کشور به این پیشرفت ها دست پیدا کنند و گرنه جمهوری اسلامی ایران بن بست ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان برای پیشرفت کشور باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند، افزود: قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی را حرمی می دانست که اگر دشمن آن را از بین ببرد دیگر حرم ها باقی نخواهد ماند و لذا تنها راه نجات اسلام، رها نکردن خیمه ولایت است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی در کشورهای منطقه و جهان، گفت: اخیرا طی یک نظرسنجی اعلام شده در سوریه، چنانچه سردار سلیمانی در سوریه کاندیدای ریاست جمهوری شود هیچ کس نخواهد بود که به او رای ندهد.

احمدی تنها راه پیروزی بر استکبار جهانی را مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های آنها دانست و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ جنگ نخواهد شد و پشت میز مذاکره با آمریکا هم نخواهیم نشست اما برخی مسئولان هنوز دم از مذاکره می‌زنند و می‌گویند که اگر آمریکا تحریم‌ها را بردارد یک ساعت هم در مذاکره تأخیر نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار