به همت دانشگاه فرهنگیان صورت گرفت؛

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به نیازمندان مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان شهید رجایی فرخشهر از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ - 02January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، امیرمحمد شکراللهی در برنامه نمادین توزیع و جمع آوری بسته‌های کمک مومنانه، اظهار داشت: پس از فرمان اولیه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با کمک‌های مومنانه به افرادی که  به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا دچار آسیب معیشتی شدند،بسیج دانشجویی  با همکاری دانشگاه فرهنگیان استان، اقدام به توزیع بسته معیشتی همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بین آسیب دیدگان از کرونا ویروس در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری نموده است.

شکراللهی با اشاره به اینکه ارزش هر یک از این بسته‌ها بیش از یک میلیون ریال است، بیان داشت: با همت بسیج دانشجویی و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ۱۵۰ بسته‌ معیشتی آماده شده است که همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی از 13 دی ماه در مناطق دور افتاده بدست دانشجویان و بسیجیان این دانشگاه توزیع می شوند.

امیر محمد شکراللهی تصریح کرد: این دومین مرحله کمک مومنانه در دانشگاه فرهنگیان است و این گونه مراحل کمک‌های مومنانه در سطح دانشگاه همچنان ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی مرکز اموزش عالی فرهنگیان شهید رجایی استان با اشاره به شاخص مکتب حاج قاسم بیان کرد: مردمی بودن یکی از شاخص های مکتب شهید سلیمانی بود، او عاشق مردمش بود به همین لحاظ مردم عاشق او یودند و سردار سلیمانی پناهگاه محرومان و پدر یتیمان بود.

امیرمحمد شکراللهی در پایان خاطرنشان کرد: سپهبد سلیمانی در حوادث گوناگون در میان مردم حضور داشت و به یاری آنها می­‌شتافت، خاطره شیرین حضور او در میان سیل‌­زدگان در اوایل سال­ جاری هیچ­گاه فراموش نمی‌شود.

انتخای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار