نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهید سلیمانی از دل 8 سال دفاع مقدس بیرون آمد

حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» با بیان اینکه شهید سلیمانی از دل 8 سال دفاع مقدس بیرون آمد، گفت: دفاع مقدس گنجینه گران بها و ذخیره گران بهایی است که قرن‌ها این مملکت را بیمه کرده است.
کد خبر: ۴۳۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ - 02January 2021

شهید سلیمانی از دل 8 سال دفاع مقدس بیرون آمدبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در رزمایش نهضت کمک مؤمنانه، احسان و همدلی که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد با بیان اینکه تقارن دهه بصیرت و دهه فاطمیه برای ما پیام‌هایی در پی دارد اظهار داشت: اینکه شهید سر افراز حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در دهه بصیرت به درجه رفیع شهادت نائل و همچنین آیت الله مصباح یزدی در این دهه رحلت کردند برای ما پیام آور این موضوع است که راه رسیدن به مقصد تیزبینی و بصیرت است.

وی افزود: وقتی از شهید سلیمانی تمجید می‌کنیم یعنی از همه شهدا تمجید می‌کنند چون رفتار،گفتار و اندیشه شهدا از قبل شهادت به درجع رفیع شهادت رسیده بودند و سپس به منزلت شهادت رسیدند، کسی در امتحان الهی قبول می‌شود که از قبل خود را برای امتحان  آماده کرده باشد در همین راستا شهدا از قبل خود را برای این  امتحانات بزرگ آماده کرده و به  تکبر و حب جاه، مقام و پشت پا زدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شهید سلیمانی از دل 8 سال دفاع مقدس بیرون آمد عنوان کرد: دفاع مقدس گنجینه گران بها و ذخیره گران بهایی است  که قرن‌ها این مملکت را بیمه کرده است.

وی بیان کرد: بنده وقتی در میان  گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی قرار می‌گیرم سر تعظیم فرود می‌آورم و خود را عاجز و ناتوان از این همه ابراز احساسات  و جوانان تعلیم دیده از پیام جنگ تحمیلی می‌بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: خوشبختانه با تشکیل اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان تاکنون اقدامات  بسیار خوبی انجام شده و در توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم خانگی و محرومیت‌زدایی فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

وی  تصریح کرد: طی جلسه‌ای با مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام راحل در تهران مقرر شد جهت اجرای طرح‌هایی با کیفیت و کمیت بیشتر جلسه‌ای با مدیران استانی برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها