جانشین فرمانده سپاه لرستان:

سردار سلیمانی در عمل ولایت‌پذیری را ثابت کرد

توکلی گفت: سردار سلیمانی در گفتار و عمل ولایت پذیری را ثابت کرد و معتقد بودند راه عاقبت خیری، قرار گرفتن در مسیر ولایت مداری است.
کد خبر: ۴۳۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ - 02January 2021

سردار سلیمانی در عمل ولایت پذیری را ثابت کرد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «حبیب الله توکلی» جانشین فرمانده سپاه لرستان ظهر امروز در رزمایش کمک مومنانه که به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی شخصی بود که کارهایش خدایی بود و راه کمال را در پیش گرفت که توانست این مسیر نورانی را در عمر خود طی کند و همین خدایی بودنش سبب شد تا محبوب همه دل ها شود.

وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه سردار سلیمانی افزود: هر جا خطر و تهدیدی وجود داشت و یا ندای کمک خواهی می شنید، بی وقفه  اولین نفری بودند که در محل حاضر می شدند هر جایی می خواستند برای کمک حاج قاسم نفر اولی بود که می رفت به طوری که نه تنها در دفاع مقدس، بلکه در برابر تهدیدهای ضد انقلاب، سیل و زلزله حضور داشت و علیرغم همه مشغله ها و مسئولیت ها اما برا کمک رسانی و خدمت به مردم نیز تلاش می کرد.

جانشین فرمانده سپاه لرستان تصریح کرد: حاج قاسم همیشه در سخنان خود می فرمودند راه عاقبت خیری، قرار گرفتن در مسیر ولایت مداری است و در گفتار و عمل ثابت کرد ولایت پذیر است و هیچگاه در صحنه های دفاع از ولایت غایب نبود.

وی با اشاره به تلاش های سردار سلیمانی و سپاه قدس گفت: سردار سلیمانی مسئولیت نیروی قدس را بر عهده گرفت و از دل همین نیرو و مجاهدت هایی که صورت گرفت، دشمن را زمین گیر کرد.

توکلی با اشاره به اینکه خدمت به مردم و محرومین بخشی از راه شهداست خاطرنشان کرد: امروز در قالب رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان کمک می شود و در واقع این خدمت رسانی می تواند دنباله رو راه شهدا باشد.

وی اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش ۲۲ هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی، ۱۰۵ سری جهیزیه، هفت هزار و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر، شش هزار و ۸۰۰ بسته بهداشتی، ۱۰۹ هزار ماسک و ۳۹ هزار غذای گرم جمعا به ارزش ۹ میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع می شود.

جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶۵ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده افزود: علاوه بر این  ۵۵۴ جهیزیه، ۱۰ هزار و ۲۴۷ کارت هدیه، ۱۸ هزار و ۹۲۷ بسته لوازم التحریر، یک میلیون و ۱۶۹ هزار ماسک و ۲۵۱ قلم لوازم خانگی در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: در مجموع ۲۸۳ میلیارد و ۱۵۴ میلیون تومان برای این بسته های معیشتی و بهداشتی هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها