فرمانده ناجا:

نیرو‌های مسلح توطئه‌های استکبار جهانی را با شکست مواجه کرده‌اند

سردار اشتری گفت: با حضور غیورمردان نیرو‌های مسلح تاکنون همه نقشه‌های استکبار جهانی خنثی شده است.
کد خبر: ۴۳۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ - 03January 2021

اهتمام ویژه بر ارتقاء معیشت کارکنان ناجا/ نظارت و بازرسی از امور باعث رشد و شکوفایی می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در جلسه جمع بندی و بازرسی و نظارت بر فعالیت‌های پلیس البرز، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی به‌ویژه شهید «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» اظهار داشت: استان البرز با تقدیم بیش از پنج هزار شهید به نظام و انقلاب اسلامی یکی از استان‌های شهیدپرور کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ارتحال عالم جلیل‌القدر آیت‌الله شیخ «محمدتقی مصباح یزدی» نقش ایشان در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: فقدان این عالم بزگوار را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های قابل توجه پلیس استان البرز، نظارت و بازرسی از امور را باعث رشد و شکوفایی مجموعه دانست و گفت: علیرغم شیوع ویروس کرونا در کشور، نظارت و بازرسی از یگان‌های انتظامی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

سردار اشتری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر توجه به کلانتری و پاسگاه‌ها تأکید دارند، ادامه داد: کلانتری‌ها مکانی هستند که مردم ارتباط مستقیم با پلیس دارند و از این رو باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود.

ارشدترین مقام انتظامی کشور عنوان کرد: یکی از راه‌های اصلاح فرآیند‌های غلط در امور، نظارت و بازرسی مداوم است و از این رو باید در سازمان بزرگ نیروی انتظامی نظارت ساری و جاری باشد.

فرمانده ناجا با اشاره به جایگاه ویژه استان البرز، بر رفع مشکلات و نواقص موجود با همکاری مسئولان استانی و ناجا تأکید کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که انجام آن ضرروت زیادی دارد، احداث ساختمان جدید فرماندهی انتظامی استان البرز است که باید با همراهی استانداری این اقدام صورت پذیرد.

وی با اشاره به همکاری خوب فرماندهی انتظامی استان البرز و سایر ارگان‌های دولتی ادامه داد: از این ظرفیت‌ها برای تأمین مسکن کارکنان ناجا نیز باید فعال شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه رسیدگی به معیشت کارکنان یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است، گفت: پلیس توجه ویژه‌ای به استفاده از تجهیزات نوین و حرفه‌ای شدن دارد و سعی می‌شود با استفاده از فناوری‌های نوین در آینده‌ای نزدیک بسیاری از این فرآیند‌ها تسهیل شود.

فرمانده ناجا در پایان با اشاره به نقشه شوم دشمنان برای امنیت کشور یادآور شد: با حضور غیورمردان نیرو‌های مسلح تاکنون همه نقشه‌های استکبار جهانی خنثی شده و از این پس نیز دشمنان در اجرای توطئه‌های خود به فضل الهی ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار