فرمانده سپاه میانه؛

روح سردار شهید سلیمانی در کالبد آزادمردان جهان جاری است

سرهنگ «محمدی» گفت: امروز روح سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» عزیز در کالبد و رگ‌های تمامی آزادمردان جهان، جاری و ساری است.
کد خبر: ۴۳۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ - 04January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «حسین محمدی» فرمانده سپاه شهرستان میانه از شهید سلیمانی به عنوان انسانی برجسته و پرورش یافته مکتب اسلام و قرآن یاد کرد و اظهار داشت: امروز روح این شهید عزیز در کالبد و رگ‌های تمامی آزادمردان جهان، جاری و ساری است.

وی افزود: امروز خون سردار سلیمانی بسیار خطرناک تر از خود او برای دشمنان اسلام است.

محمدی مکتب سلیمانی را مکتبی حسینی، استکبار ستیز، ولایی و پویاست معرفی کرد و افزود: امروز بزرگترین مکتب در برابر اهداف آمریکا و اسرائیل غاصب، مکتب سردار سلیمانی است که هرروز ریشه هاش محکم تر و استوارتر می شود و دشمنان آن شهید باید همانند سلیمان رشدی در مخفیگاه ها زندگی کنند.

محمدی با اشاره به حماسه عظیم 9 دی از این روز به عنوان روز میثاق امت با ولایت و تجلی بصیرت یاد کرد و ابراز داشت: اینکه خیلی‌ها تلاش می‌کنند تا حماسه 9 دی به انحراف کشیده شده یا به فراموشی سپرده شود و از آن حرفی به میان نیاید، اینگونه افراد را همان‌هایی دانست که در کنار سران فتنه، مباحثی همچون فتنه 88 را بوجود آوردند.

وی بر لزوم تبیین و تشریح مسایل 9 دی و امثال آن برای دانش آموزان، دانشجویان، نوجوانان و جوانان کشور تاکید کرد و گفت: باید مراقب باشیم که اگر این مسایل به خوبی تبیین و تشریح نشود، جای جلاد و شهید عوض خواهد شد و اهانت ها به شخصیت ها شروع شده و ارزشهای نظام و انقلاب در معرض خطر قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها