نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

مکتب شهید «سلیمانی» برگرفته از قرآن/ آیت‌الله «مصباح یزدی» مظلومانه زندگی کرد

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تأکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی همان مکتب قرآن کریم است، گفت: مکتب شهید سلیمانی این است که برای کمک به هر مظلومی و هر محرومی باید خدمت کرد و هر کسی به اندازه مسئولیتی که دارد برای ترویج و گسترش و زنده نگه داشتن مکتب سلیمانی تلاش کند.
کد خبر: ۴۳۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ - 05January 2021

مکتب شهید «سلیمانی» برگرفته از قرآن است/ آیت الله «مصباح یزدی» مظلومانه زندگی کردبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی در شهرستان درمیان، با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: سردار دل‌ها وظیفه خود را انجام داد و اکنون نوبت به ما رسیده تا وظیفه خود را در زمینه تأمین امنیت و حفاظت از آرمان‌های اسلام انجام دهیم.

وی در خصوص آیت الله مصباح یزدی، بیان داشت: این عالم فرهیخته در مبارزات سیاسی از هیچ کمکی دریغ نکرد و کم نگذاشت و یکی از مظلومیت های آیت الله مصباح این بود که برخی افراد در داخل کشور به خاطر جهل و نادانی قدر ایشان را ندانستند و مردم را از ایشان دور کردند. 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس افزود: آیت الله «مصباح یزدی» را قبل از اینکه رسانه‌های بیگانه نشانه بگیرند متأسفانه در داخل توسط برخی افراد نادان ضربه خورد و زمانی که ایشان حق و حقوق انسان را بیان کردند و نه تنها بیگانگان بلکه برخی از خودی‌ها هم نتوانستند وجود ایشان را تحمل کنند.

خسروی با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی طی چند سال اخیر مظلومانه زندگی کرد، ادامه داد: برخی افراد می‌گویند که آیت الله مصباح یزدی اهل مبارزه نبودند در حالی که این طور نیست و بدانید که ایشان یک سرمایه معنوی بودند و به راحتی به این سرمایه های معنوی برچسب تهمت نزنید.

وی با بیان اینکه ادامه راه شهید سلیمانی نیازمند توجه به ویژگی‌های مکتب این شهید است، افزود: اهل ایمان بودن یکی از ویژگی‌های مهم شهید سلیمانی است و برای رسیدن به آن باید عمل صالح انجام دهیم.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس تصریح کرد: اگر ایمان تقویت شود قطعا خداوند به انسان محبوبیت اعطا می کند همان طور که شهید سلیمانی بین همه مسلمانان و غیر مسلمانان محبوب شده است.

خسروی با تأکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی همان مکتب قرآن کریم است، گفت: مکتب شهید سلیمانی این است که برای کمک به هر مظلومی و هر محرومی باید خدمت کرد و هر کسی به اندازه مسئولیتی که دارد برای ترویج و گسترش و زنده نگه داشتن مکتب سلیمانی تلاش کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر به بصیرت دست نیابیم هم در دنیا و هم در آخرت کور خواهیم بود و بصیرت این است که کوتاهی‌های برخی از مسئولان را پای انقلاب و اسلام ننویسیم و نقشه دشمن را بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار