رئیس هیأت امنای کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سردار سلیمانی امید فرزندان شهدا/ ولایت خط قرمز حاج قاسم بود

حجت‌الاسلام کازرونی با اشاره به دیدارهای حاج قاسم با خانواده شهدا و دلجویی از فرزندان شهدا گفت: سردار سلیمانی امید فرزندان شهدا بود.
کد خبر: ۴۳۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۷ - 06January 2021

سردار سلیمانی امید فرزندان شهدا بود/ خط قرمز شهید سلیمانی رهبر معظم انقلاب اسلامی بودحجت‌الاسلام محسن کازرونی رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه خداوند بسیاری از خصلت‌ها را در سردار سلیمانی نهاده بود، اظهار داشت: حاج قاسم مجموعه‌ای از فضیلت‌ها و برجستگی‌ها بود و به همین دلیل شاخص شد.

وی ادامه داد: کسانی که حتی زاویه‌ای نسبت به برخی موضوعات داشتند وقتی مجاهدت‌ها، اخلاص، تلاش و بصیرت حاج قاسم را می‌دیدند شیفته او می‌شدند.

حجت‌الاسلام کازرونی با اشاره به دیدارهای حاج قاسم با خانواده شهدا و دلجویی از فرزندان شهدا افزود: سردار سلیمانی امید فرزندان شهدا بود.

رئیس هیأت امنای کمیته امداد خاطرنشان کرد: خط قرمز شهید سلیمانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و همواره بر تبعیت از ولایت فقیه تاکید داشت.

وی گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی نشأت گرفته از مردمی بودن ایشان بود؛ حضور مردم به همه مسئولین این پیام را داد اگر کسی برای مردم تلاش و مجاهدت کند مردم قدردان او خواهند بود.

حجت‌الاسلام کازرونی اضافه کرد: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم بیعتی دوباره با آرمان‌های شهدا و ولایت فقیه بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها