نماینده ولی فقیه در مازندران:

علامه مصباح شهیدپرور بوده و از آرمان شهدا پاسداری کرد

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: علامه مصباح شهیدپرور بوده و از آرمان شهدا با دفاع جانانه علمی، فرهنگی و عقیدتی پاسداری کرده است.
کد خبر: ۴۳۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ - 06January 2021

علامه مصباح شهیدپرور بوده و از آرمان شهدا پاسداری کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در مراسم گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی در بابلسر اظهار داشت: عالمان دو دسته‌اند بعضی عالم مرحوم‌اند و برخی عالم ملعون، اگر عالم به هنگام فتنه‌ها، بدعتها، تشویش‌ها و تحریف‌ها حرف بزند و از علم خود استفاده کند؛ عالم مرحوم است و علامه مصباح یزدی مصداق بارز عالم مرحوم بوده است.

امام جمعه ساری ادامه داد: چرا دشمن از ایشان می‌ترسید؛ چون ایشان نقطه‌زن بود، دقیقا نقطه‌های اصلی انحراف و بدعت را تشخیص می‌داد و با علم وافر و بیان رسا و گویای خود و با شجاعت و شهامت به مقابله با آن می‌پرداخت و مسلم است که خیلی‌ها ناراحت می‌شوند.

محمدی لائینی افزود: شخصیت عظیمی را از دست دادیم که چیزی بالاتر از شهادت داشت و آن مظلومیتش بود، علامه مصباح یزدی واقعه مظلوم بود و ظالمین مقابل ایشان علاوه بر صهیونیست و آمریکا، بخشی از گروه‌ها در داخل کشور بودند؛ همان‌هایی که امروز جبهه‌گیری و توهین می‌کنند و به دنبال بایکوت ایشان هستند.

وی عنوان کرد: درست است که علامه مصباح از نظر ظاهری شهید نشده اما شهیدپرور بوده و از آرمان شهدا با دفاع جانانه علمی، فرهنگی و عقیدتی پاسداری کرده است.

محمدی لائینی ادامه داد: باید از آیت الله مصباح گفت و خدمات علمی و انقلابی ایشان را بازگو نمائیم، بر ماست که چنین شخصیت‌هایی را بشناسیم و بشناسانیم و از مظلومیتشان بگوئیم و از حقشان دفاع کنیم و نگذاریم همان دست‌هایی که به دنبال بایکوت ایشان است نامشان را حذف نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار