مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

آذربایجان‌شرقی آماده استقبال از 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود

سردار «عباسقلی‌زاده» از میزبانی و استقبال استان آذربایجان‌شرقی به پیکرهای مطهر و منور 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دی‌ماه سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۳۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ - 06January 2021

سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، استان آذربایجان‌شرقی میزبان 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود که در شهرستان‌های تبریز و مرند تدفین خواهند شد.

وی ادامه داد: مراسم استقبال از پیکرهای مطهر 4 شهید گمنام روز پنجشنبه 25 دی‌ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی(ره) تبریز توسط نیروهای مسلح مستقر در استان برگزار خواهد شد.

سردار عباسقلی‌زاده در ادامه از حرکت خودرویی تحت عنوان «کاروان شهدا» خبر داد و گفت: پس از استقبال، پیکرهای مطهر 4 شهید عزیز، از فرودگاه شهید مدنی(ره) با خودرو به سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی انتقال می‌یابند و مردم عزیز و شهیدپرور استان می‌توانند در طول مسیر نسبت به شهدا ادای احترام کرده و این عزیزان را زیارت نمایند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در پایان تاکید کرد: مراسم وداع و تدفین پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام، روز شنبه 27 دی‌ماه در شهرستان مرند و نیز مراسم وداع و تدفین پیکر مطهر 1 شهید گمنام، همان‌روز در پادگان توپخانه و موشکی 60 رسالت انجام و پیکر مطهر 1 شهید گمنام دیگر نیز همزمان با سالروز شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) روز یکشنبه 28 دی‌ماه در دانشگاه فرهنگیان (واحد خواهران) تبریز به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار