رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی:

تشکیل جبهه رسانه برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن یک ضرورت است

عباس محمدیان گفت: امروز نظام سلطه جنگ ‌رسانه­‌ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده که برای مقابله با این توطئه دشمن نیازمند تشکیل جبهه رسانه هستیم.
کد خبر: ۴۳۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ - 06January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، همزمان با دهه بصیرت و ایام سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی آیین تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان‌های تربت جام، باخرز و صالح‌آباد با حضور «عباس محمدیان» رئیس بسیج رسانه استان خراسان رضوی و جمعی از مسئولین محلی در هیئت رزمندگان اسلام تربت جام برگزار شد.

عباس محمدیان در این مراسم اظهار داشت: امروز نظام سلطه جنگ ‌رسانه‌ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده که برای مقابله با این توطئه دشمن نیازمند تشکیل جبهه رسانه هستیم.

وی با بیان اینکه هر کجا انقلاب نیاز به یاری داشته بسیج به میدان آمده، تصریح کرد: بسیج رسانه باید میدان‌دار جنگ رسانه باشد و با ساختاری مناسب برای مقابله با عملیات روانی دشمن آرایش جنگی بگیرد.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش به نقش رسانه در توسعه اجتماعی اشاره کرد و گفت: توسعه شهر در گرو رشد رسانه است. در سایه رشد رسانه، فرهنگ اجتماعی ارتقا پیدا خواهد کرد؛ بر همین اساس مسئولین و مدیران باید توجه ویژه به رسانه داشته باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه در جهت توسعه اجتماعی باید مطالبات و مشکلات را براساس انصاف و عدالت مطالبه‌گری کنند و مسئولین نیز باید با همگرایی و اتحاد با استفاده از ظرفیت رسانه در جهت حل کردن مشکلات گام بردارند.

وی در پایان تاکید کرد: مهترین رسالت بسیج رسانه مدیریت تعارضارت مذهبی و امیدوار کردن مردم نسبت به انقلاب است تا زمینه‌ساز تحقق گام دوم انقلاب شود.

رمز رسیدن به استقلال، جهاد و مقاومت است

سرهنگ ابوطالب جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام در این مراسم با قدردانی از حضور حماسی مردم در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اظهار داشت: شهید سلیمانی به همه ما آموخت که رمز رسیدن به عزت، آزادی، استقلال، جهاد و مقاومت در راه خداست.

وی افزود: انتقام سخت خواب راحت را از دشمن گرفته است و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آماده مقابله با هر گونه تهدیدات دشمن است.

در پایان این مراسم عباس محمدیان ضمن قدردانی از تلاش های «سینا بقایی»  مدیر پیشین کانون بسیج رسانه شهرستان‌های تربت جام، باخرز و صالح‌آباد، «مهدی حسینی» را به عنوان مدیر جدید این کانون معرفی کرد.

در ابتدای این مراسم نمایشگاه مفهومی «فرازمان، فرامکان» و «مرد میدان» گشایش یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار