دیدار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده شهید «اقرع» در مشهد+ تصاویر

سردار «مجید شجاع» با خانواده شهید مرزبانی «مهران اقرع» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۳۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ - 07January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده شهید مرزبانی «مهران اقرع» دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع در اين ديدار با ابراز دین نسبت به خانواده‌ی شهدا اظهار داشت: ما از خانواده‌ی شهدا غیر از بزرگواری چیزی ندیدیم. شما آبروی نظام و کشور هستید و ما هرچه داریم به برکت خون پاک شهیدان است.

وی افزود: یکی از مهمترین نعمت‌های الهی نعمت امنیت است و این نعمت حاصل نشده مگر با خون شهیدان؛ این امنیت حاصل تلاش همه‌ی کسانی است که در این عرصه مجاهدت کردند. به یقین شهدا نقش اساسی در برقراری امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

فرمانده مرزبانی استان بیان داشت: شهدای عزیز مرزبانی سر دادند تا ما امروز سربلند باشیم. ما ادامه دهنده‌ی راه شهدا هستیم تا مدیون خون ریخته شده‌ی این عزیزان نباشیم.

فرمانده ارشد مرزبانی در استان خراسان رضوی در ادامه خاطر نشان کرد: در دین مبین اسلام توجه خاصی به موضوع شهید و شهادت شده است و بر اساس آیات، روایات و احادیث خداوند جایگاه بسیار ویژه‌ای برای شهید در نظر گرفته است که در قالب زمان و مکان نمی‌گنجد.

وی در پایان یادآور شد: شهید برای بازماندگان، دوستان و آشنایان آبرو است و باعث افتخار همه‌ی ماست و همیشه نام و یاد شهدا در دل‌های ما زنده خواهد بود.

مهران اقرع در 18 خرداد 1371 متولد شد؛ وی در 17 فروردین 1394 به همراه هفت نفر از کارکنان مرزبانی در منطقه نِگور سیستان و بلوچستان توسط گروه جیش‌العدل مظلومانه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها