اجمالی/ با حضور سردار کارگر

اولین اپلیکیشن اندروید روزشمار دفاع مقدس رونمایی شد

به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اولین اپلیکیشن اندروید روزشمار دفاع مقدس که با هدف تبیین تاریخ و وقایع دوران هشت سال دفاع مقدس تولید شده، دقایقی پیش رونمایی شد.
کد خبر: ۴۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳ - 18March 2015

اولین اپلیکیشن اندروید روزشمار دفاع مقدس رونمایی شد

به گزارش خبرنگارفرهنگی دفاع پرس، برای اولین بار در کشور اپلیکیشن روز شمار دفاع مقدس با حضورسردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  واصحاب رسانه  در خبرگزاری دفاع مقدس رونمایی شد.

سردار کارگر در این مراسم اظهار داشت: این نرم افزار با تلاش پیشکسوتان و متخصصان پس از ماه ها تحقیق، بررسی، گردآوری، اسناد ومدارک به صورت اپلیکیشن تدوین و تولید شده و آماده بهره برداری عموم است.

وی با بیان اینکه تهاجم نظامی رژِم بعثی عراق در تاریخ 31 شهریور 59 با حمایت آمریکا و پشتیبانی 36 کشور علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته، اظهار داشت: در این نرم افزار وقایع دوران هشت سال دفاع مقدس به صورت روزشمار به تصویر کشیده شده و شامل مستندات صوتی، تصویری، متن و بخشهای متنوع دیگر از جمله مناسبتهای روز، درآمدی بر جنگ تحمیلی، تقویم عملیات، کلام یار، شناسنامه کل عملیات، شوخ طبعیها، فال شهدا، از من بپرس و دل نوشته ها است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس پیرامون ضرورت آگاهی نسل امروز و نسلهای بعد در مورد پیشینه تاریخی خود تاکید کرد: آحاد مردم، رزمندگان اسلام و به ویژه تمامی کاروانهای راهیان نور از سراسرکشور عازم مناطق عملیاتی کشور و به ویژه مناطق خوزستان و ... می گردند و یکی از راهنماهای همراه آنان این نرم افزار خواهد بود که تا قبل از حضور در مناطق و یا هنگام شنیدن تاریخ توسط روایتگران بیشتر به مناطق و عملکردها اشراف پیدا خواهند کرد.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر بهمن کارگر در پایان مراجعه عموم به ویژه زائران را به نشانی پایگاه اینترنتی مرکز نرم افزار ایرانwww.iransoftcenter.ir و یا فروشگاههای اندروید فراخواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها