امام جمعه بندر دیر:

پاسداری و پایبندی عملی به انقلاب مهم است

حجت الاسلام «سید علی حسینی» گفت: پاسداری و پایبندی عملی به انقلاب مهم است و ما باید در نوشته‌ها، گفته‌ها و فضای مجازی از اسلامی بودن انقلاب که آزادی، استقلال، رفاه و عدالت به همراه دارد، سخن بگوییم.
کد خبر: ۴۳۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ - 13January 2021

پاسداری و پایبندی عملی به انقلاب مهم استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با بیان اینکه مناسبت‌های انقلاب باید زنده نگه داشته شود، اظهار داشت: دهه فجر یکی از نقاط اوج ملت ایران است و هر روز آن برای کشور ما بلکه جهان اسلام و بشریت سرنوشت ساز بود و باید این مناسبت را پررنگ نگه داریم. پاسداری و پایبندی عملی به انقلاب مهم است

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه اقداماتی مانند چراغانی و آذین بندی که با وضعیت کرونایی منافاتی ندارد انجام شود و در فضای مجازی دستاوردها و اهداف انقلاب به صورت وسیع مطرح شود گفت: پاسداری و پایبندی عملی به انقلاب مهم است و ما باید در نوشته‌ها، گفته‌ها و فضای مجازی از اسلامی بودن انقلاب که آزادی، استقلال، رفاه و عدالت به همراه دارد، سخن بگوییم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تغییر محتوای حوادث به نفع خود، افزود: ماهیت انقلاب ما دینی، اسلامی، ضد فساد و اشرافی گری، ضد آمریکا و ضد وابستگی است.

وی افزود: مردم ما با وجود جنگ روانی، تهدید نظامی و تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن، مقاومت کرده و به نظام وفادار هستند و نباید در ادارات به مردم اجحاف شود.

امام جمعه بندر دیر خواستار حل مسئله ته لنجی یک بار برای همیشه شد و تاکید کرد: چیزی که از گمرک بیرون می‌آید اگر واقعاً خود دولت به مردم می‌دهد دیگر معنا ندارد از گمرک چند قدم فاصله گرفت نیروی انتظامی آن را توقیف کند.

وی به دغدغه‌های فعالان محیط زیست درباره جنگل حرا شهر دیر اشاره و بیان کرد: بالاخره یک دستگاهی باید به این جوانان جواب دهد و حداقل حرف آنها را بشنویم و نباید بی اعتنایی کنیم.

حسینی گفت: انقلاب ما دستاوردهای بزرگی در عرصه مادی و معنوی داشته و مردم هم قدردان هستند و گاهی اوقات برخی مسائل نباید باعث ایجاد ناامیدی در مردم شود.

وی با اشاره به بازگشایی مجدد مدارس، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف در امر ضدعفونی مدارس و سایر موارد با آموزش و پرورش همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار