صبح امروز صورت گرفت؛

برگزاری مراسم معارفه مسئول امور مالی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

مراسم تکریم و معارفه مسئول ذیحسابی و امور مالی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با حضور سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ - 16January 2021

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول ذیحسابی و امور مالی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تکریم و معارفه مسئول ذیحسابی و امور مالی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در سالن جلسات شهید جهان آرا با حضور سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

 وی در ابتدای این مراسم از زحمات دو دهه فعالیت مسئول پیشین ذیحسابی اداره کل خوزستان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: کار در مجموعه بنیاد تحت هر عنوانی خدمت به مسیر شهدا و رزمندگان و یک سعادت دنیوی و اخروی است.

یوسفی افزود: جا به جایی در هر سازمانی از ضروریات است و انتظار می رود که خادمین حوزه دفاع مقدس در هر سنگر و جایگاهی همچون همیشه بتوانند در راستای پیشبرد اهداف متعالی حوزه خدمت در مسیر متعالی دفاع مقدس قدم بردارند و تاثیر گذار باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در ادامه اشاره ای به پیشینه فعالیت مسئول جدید ذیحسابی و امور مالی کرد و گفت: دلسوزی و همراهی از بارزترین خصایص پاسدار عزیزی است که زین پس ما را در حوزه امور مالی همراهی خواهد کرد.

در پایان این مراسم، ضمن اهدا لوح سپاس از خدمات سال ها فعالیت «جمیل علوی یکتا» تقدیر و از وی تکریم به عمل آمد و همچنین حکم مسئولیت جدید ذیحسابی و امور مالی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به سرگرد پاسدار«محمد صادق شوشتری» تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار