به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت؛

توزیع 2200 بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد

فرمانده ناحیه بسیج مالک اشتر گفت: از ابتدای شیوع بیماری فراگیر کرونا تاکنون بیش از 28 هزار بسته معیشتی، 70 هزار پرس غذای گرم، 182 هزار بسته بهداشتی و بیش از 9 تن گوشت قرمز و 1150 قطعه مرغ در بین خانواده‌های نیازمند توزیع‌ شده است.
کد خبر: ۴۳۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ - 16January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به همت نواحی مقاومت بسیج سپاه مالک و سپاه مسلم مشهد و به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه، بالغ‌بر 2200 بسته معیشتی به نیابت از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع گردید.

سرهنگ پاسدار داریوش کوکبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر مشهد ضمن تشریح بخشی از اقدامات انجام‌شده توسط این ناحیه در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌نشین شهر مشهد اظهار داشت: دغدغه‎مندی رهبر معظم انقلاب درباره لزوم توجه ویژه به بحث محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر مشهد به‌مثابه دستور صریح فرمانده برای بسیجیان است و به همین خاطر، ناحیه بسیج مالک اشتر مشهد بر این حوزه متمرکزشده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری فراگیر کرونا تاکنون بیش از 28 هزار بسته معیشتی، 70 هزار پرس غذای گرم، 182 هزار بسته بهداشتی، کارت هدیه به خانواده‌های نیازمند جمعاً به ارزش 94 میلیون تومان، 83 کمک جهیزیه، بیش از 9 تن گوشت قرمز و 1150 قطعه مرغ توزیع‌شده است. علاوه بر این، ماهانه دو هزار قرص نان نیز تهیه و در بین خانواده‌های محروم توزیع می‌گردد.

بسیجیان فاتحان جنگ اقتصادی

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجتبی غفورپور»، جانشین قرارگاه امنیتی اجتماعی شهید برونسی در ادامه مراسم بابیان اینکه نباید برای محرومیت‌زدایی منتظر حمایت از سازمان‌ها و نهادها بود، اظهارداشت: رزمندگان اسلام در سال‎های آغازین دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط و بدون لجستیک مناسب فقط متکی به اخلاص و اراده انقلابی خود بودند. میراث دفاع مقدس برای امروز این است که اگر حمایتی از ناحیه نهادهای مسئول صورت نگرفت، معطل نمانیم و اگر در دفاع مقدس، همیشه خط توسط بسیجیان شکسته می‌شد، در جنگ اقتصادی هم خط محرومیت‌زدایی توسط بسیجیان فتح شود.

وی افزود: سپاه به خاطر ماهیت ساختاری خود، از بدو تأسیس در خط مقدم خدمت‌رسانی به‌نظام و مردم قرار داشته است و سردار شهید سلیمانی یکی از پاسدارانی است که هیچ‌گاه از یتیم‌نوازی و توجه به اقشار محروم غفلت نکرد لذا حقیقتاً حمایت از محرومان توسط ارادتمندان بسیجی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مؤثرترین اقدام برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره خدمت‌رسانی‌های اوست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی نوروزی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر مشهد، محرومیت‌زدایی و توجه به اقشار کم برخوردار جامعه را در راستای تفکر فاطمی جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: در تاریخ صدر اسلام، مصادیق بسیاری از یتیم‌نوازی و توجه به محرومان جامعه اسلامی در سیره حضرت فاطمه زهرا (س) وجود دارد و امروزه توجه به این امر، احیاگر فرهنگی فاطمی در جامعه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار