فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی:

شهدا نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های استکباری هستند

سردار سرتیپ دوم پاسدار «رضا کریمی» با اشاره به اینکه شهدا نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های استکباری هستند، گفت: شهدا با عملکرد خود مسیر عزت و سربلندی را به خوبی برای ملت نشان دادند.
کد خبر: ۴۳۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ - 16January 2021

شهدا نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های استکباری هستند

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رضا کریمی» فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی در آیین استقبال و گرامیداشت یاد و خاطر شهید تازه تفحص شهید جعفر نوروزی گفت: امروز همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) توفیق این را داشتیم که در جوار شهید تازه تفحص شده جعفر نوروزی مراسم باشکوهی در تیپ ۷۱ سپاه روح الله داشته باشیم که از برکت وجود این شهید فیض بردیم و این مسئله قطعا در روحیات و رفتارهای ما اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: در طول انقلاب اسلامی در شرایط متفاوتی که در کشور شاهد بودیم افرادی در صحنه های متفاوت رشد و تربیت پیدا کردند و به انسان های برجسته ای تبدیل شدند.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله اظهار کرد: شهدا در مکتب اهل بیت (ع) و خصوصا مکتب امام حسین (ع) به خوبی خود را ارتقاء دادند و حماسه ساز شدند و ما با توسل به این شهدا کسب فیض می کنیم.

وی بیان کرد: شهدا برای اعتلای نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با فداکاری هایی که از خود نشان دادند امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند و امروز همه داشته هایی که در کشور داریم به برکت خون مقدس شهدا است.

کریمی با بیان اینکه شهدا نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های استکباری هستند، گفت: شهدا با عملکرد خود مسیر عزت و سربلندی را به خوبی برای ملت نشان دادند و به خوبی اثبات کردند تنها راه پیروزی ها ایستادگی بر روی ارزش ها است و این باید درس بزرگی برای همه ما باشد.

وی افزود: باب شهادت به برکت مکتب امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در کشور جاری شده و خوشبختانه امروز به برکت این تفکر ارزشمند و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی علاوه بر اینکه بسیاری از تهدیدات به فرصت ها تبدیل شده نیز به دستاوردهای بسیار خوبی رسیده ایم.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله ادامه داد: امروز در همه حوزه ها شاهد پیشرفت های بسیار چشمگیری هستیم و این به برکت تفکر انقلاب اسلامی است و لذا گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اصل مهم و ضرورت است که باید در همه ابعاد به آن توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا همچون ستاره های پرفروغ راه و مسیر را برای ملت هموار کردند و امروز در همه عرصه ها باید سعی داشته باشیم از رهروان راه شهدا باشیم،گفت: امروز همزمانی بازگشت پیکر مطهر شهید نوروزی در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)را به فال نیک می گیریم کهواین مسئله درس های بزرگی دارد که یکی از آنها توجه به ولایتمداری است.

کریمی خاطر نشان کرد: امروز همه وظیفه داریم تا با کمک فرهنگ شهادت و ایثار  جامعه را برای رسیدن به درجات معنوی بالا تقویت کنیم و لذا تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک وظیفه مهم محسوب می شود که همه باید به آن پایبند باشیم و در همه عرصه ها باید این فرهنگ ارزشمند طنین انداز شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار