فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد؛

جزئیاتی از نحوه شهادت گروهبان یکم دانایی‌ فر

«شهید دانایی‌فر» یک ماه پس از انتقال به پاکستان، توسط گروهک جیش العدل به شهادت رسیده بود.
کد خبر: ۴۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ - 25March 2015

جزئیاتی از نحوه شهادت گروهبان یکم دانایی‌ فر

به گزارش دفاع پرس، شهید داناییفر یک ماه پس از انتقال به پاکستان توسط گروهک جیش العدل به شهادت رسیده بود.


سردار رهامبخش حبیبی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در خصوص به شهادت رسیدن گروهبان یکم جمشید دانایی فر بیان داشت: در سال 92  پنج تن از مرزبانان کشورمان توسط گروهک جیش العدل ربوده شده و پاکستان منتقل شدند.


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با رایزنی های صورت گرفته 4 تن از مزرداران به میهمن بازگشتند ادامه داد:  گروهبان یکم جمشید داناییفر از سوی افراد این گروهک به گروگان گرفته شده بود و وضعیت وی در هالهای از ابهام بود که بالاخره با فعالیتها و رایزنیهای فراوان، مردم، مسئولان، مأموران انتظامی و امنیتی یکی از افراد این گروهک دستگیر و در بازجویی از وی محل جنازه مرزبان داناییفر در خاک پاکستان شناسایی شد.


سردار رهامبخش ضمن بیان اینکه گروهبان جمشید دانایی فر یک ماه پس از انتقال به پاکستان توسط گروهک جیش العدل از 4 سرباز دیگر جدا شده و در منطقه ای به شهادت رسیده بود اظهار داشت: پیکر شهید داناییفر در روز اول فروردین سالجاری به داخل کشور منتقل شد و لحظاتی پیش توسط همسر و خانوادهاش شناسایی شد.


گفتنی است، برخی از شنیدههای تایید نشده حکایت از آن دارد که داناییفر پس از جدا شدن از گروه خود به منطقهای برده شده و توسط طناب دار اعدام و به فیض شهادت نائل آمده است.

 

منبع:باشگاه خبرنگارن

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار