واکنش امیرپوردستان به حمله عربستان علیه یمن در گفت‌وگو با دفاع پرس؛

روش برخورد مردم یمن هر بیگانه‌ای را پشیمان می‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تحولات اخیر یمن و حمله چند ساعت گذشته عربستان به این کشور گفت: مردم یمن همانطور که با عزم ملی و حرکت جهادی خودشان توانستند رژیم پوشالی این کشور را به زانو درآورند این توانایی را دارند که هر بیگانه ای را از کرده خود پشیمان کنند.
کد خبر: ۴۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ - 26March 2015

روش برخورد مردم یمن هر بیگانه‌ای را پشیمان می‌کند

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید از یادمان شهید مدنی در منطقه آب تیمور اهواز که روزگاری محل اعزام رزمندگان به خط مقدم جبهه حق علیه باطل بود به خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس گفت: یکی از رسالت ها و ماموریت هایی که نیروی زمینی به عهده دارد اقدامات فرهنگی است، چرا که همگان می دانند دشمن ناتوان در جبهه زمینی، به تقابل فرهنگی و اعتقادی روی آورده است و قصد دارد که ما را در کارزار نرم به زانو در آورد. اما ملت بیدار ما نمی گذارد مستکبران به اهدافشان برسند، از این رو یکی از کارهایی که وظیفه همگان است و نیروی زمینی ارتش بر خود تکلیف می داند، حضور مؤثر و فعالانه با سلاح اقدامات و فعالیت های فرهنگی در این جهاد عظیم است.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در چند سال اخیر حرکت مردمی راهیان نور که یک اقدام خداپسندانه و مؤثر برای ماندگاری بیشتر دفاع مقدس در تاریخ خاصه برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است را فرصتی مغتنم شمرده و در مناطق مختلف جنوب و شمالغرب کشور یادمانهایی برپا کرده است.

در منطقه شمالغرب پادگان مریوان، در منطقه غرب پادگان ابوذر که این مکان را رهبر معظم انقلاب دوکوهه غرب نیز نامیده اند و همچنین در خوزستان یادمان هایی را برپا کرده ایم که با غرفه های فرهنگی مملو از آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی که به نوعی مقابله مستقیم با جنگ نرم تلقی می شود و همچنین نمایش اقتدار ارتش با توانمندی های گذشته و امروز مزین شده است.

این اقدامات علاوه بر بصیرت افزایی در میان مردم یک پیام هشدار آمیز به دشمنان مخابره می کند که مقاوم، بیدار و مقتدر در میدان حاضر هستیم.

امیر پوردستان با بیان اینکه نسل جوان ما باید بداند که چه خون هایی ریخته شده تا ذره ای از خاک این کشور به دست نا اهلان نیافتد افزود: بازدید کنندگان که اغلب جوان هستند در این یادمان ها و غرفه ها با رشادت ها، فداکاری ها و دلاور مردیهای فرزندان و برادران خودشان که در عرصه دفاع از این مرز و بوم جنگیده اند آشنا می شوند. چرا که جوانان ما باید بدانند که برای بازپسگیری مناطقی که در اختیار رژیم بعثی عراق که تمامی کشورهای جهان او را حمایت می کردند قرار داشت چه خون های مطهر و پاکی ریخته شد که تا گوشه ای از این خاک مقدس به دست نا اهلان نیافتد.

وی ادامه داد: این اقدامات کاربردی است، زیرا مردم علاقمند که به سفر سرزمین های نور می آیند درک ایثار، حماسه و مقاومت فرا می گیرند تا در زمانی که به وجودشان نیاز می شود در صحنه حضور یابند و به شایستگی برای صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی گام های ارزنده ای را بر دارند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش این فعالیت ها را چند سالی است که در تعطیلات نوروز و ویژه ایام راهیان نور در دستور کار خود دارد و با استقبال خوبی از سوی مردم علاقمند و غیور ایران اسلامی مواجه شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهور اسلامی ایران در واکنش حمله چند ساعت گذشته کشور عربستان به یمن خاطرنشان کرد: فکر می کنم مردم و ارتش یمن از قدرت و توانمندی و قابلیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همانطور که توانستند رژیم پوشالی این کشور را سرنگون کنند و تسلط و حرف حق خود را به کرسی بنشانند. آن ها این واقعیت را به سمع و نظر جهانیان رساندند که یمن شیوه برخورد با بیگانگان و خارجی هایی که وارد کشورشان می شوند و قصد تعرض، حکمرانی و یا رفتار استعمارگونه را دارند، می دانند و قطعا در آینده ای نزدیک ملت مقتدر یمن با این دیوانگان برخوردی خواهند داشت که از کرده خود پشیمان خواهند شد.

انتهای پیام/ م ب

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار