رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تأکید کرد؛

لزوم بکارگیری نیروی انسانی متعهد و مدیران انقلابی

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: وجود نیروی انسانی عالم، متدین و معتقد با روحیه و مدیریت انقلابی به‌عنوان یک سرمایه گرانبها مهم‌تر و ارزشمند‌تر از تولید محصول است.
کد خبر: ۴۳۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ - 19January 2021

وجود نیروی انسانی متعهد و مدیر انقلابی مهم‌تر از تولید محصول استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از دستاورد‌ها و پروژه‌های در دست اقدام پژوهشکده­‌ علوم و فناوری شمال دانشگاه صنعتی مالک اشتر بازدید کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع سپس با حضور در جمع مدیران پژوهشکده دفاعی دانشگاه مالک اشتر اظهار داشت: با وجود نیرو‌های متخصص و متعهد در سطح وزارت دفاع و مخصوصاً دانشگاه مالک اشتر جای دانشمندان بزرگی مثل شهید فخری‌زاده خالی نخواهد شد.

وی با یادآوری خاطرات دانشمند دفاعی و هسته‌­ای کشور، شهید فخری‌زاده، دانشگاه مالک اشتر را یکی از سازمان‌های موفق در تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص برشمرد و تأکید کرد: یکی از وظایف مسئولین دانشگاه تبیین نقش نخبگی و ویژگی­‌های شخصیتی منحصر به فرد این شهید در ارتقاء توان دفاعی کشور است.

حجت‌الاسلام آقاجان­پور عنوان کرد: آنچه که امروز در مجموعه پژوهشکده علوم و فناوری دانشگاه مالک اشتر مشاهده شد، حکایت از عزم، اراده، مدیریت هوشمند و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و پژوهشگران در حوزه تولید اقتدار دفاعی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: اگرچه این محصولات و تولیدات برای کشور مهم است، لیکن وجود نیروی انسانی عالم، متدین و معتقد با روحیه و مدیریت انقلابی به‌عنوان یک سرمایه گرانبها مهم‌تر و ارزشمند‌تر است.

«ابوطالب شفقت» رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت‌­ها، توانمندی­‌ها، آخرین دستاورد‌ها و همچنین روند پیشرفت پروژه‌­ها در این پژوهشکده ارائه کرد.

وی پژوهشکده دفاعی شمال را یکی از پژوهشکده­‌های برتر در سطح نیرو‌های مسلح دانست و وجود نیرو‌های متخصص و متعهد را از دلایل موفقیت این پژوهشکده در یک دهه اخیر برشمرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها