کشف یک تن مواد افیونی/ دستگیری ۵ سوداگر مرگ

تکاوران پلیس با متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی در شهرستان ایرانشهر، ضمن دستگیری پنج سوداگر مرگ، یک تن و ۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
کد خبر: ۴۳۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ - 19January 2021

کشف یک تن مواد افیونی/ دستگیری ۵ سوداگر مرگبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان مذکور به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از چند شبانه‌روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب‌العبور، سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در یکی از محور‌های فرعی این شهرستان در حال انتقال محموله مواد مخدر به سمت شهرستان دلگان بودند، شناسایی کردند و آن‌ها را به‌صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای این باند مسلح پس از طی مسافتی در یک منطقه کوهستانی در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار شدند و درگیری مسلحانه آغاز شد که در این عملیات نفس‌گیر یک‌ساعته با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، پنج نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از قاچاقچیان یک تن و ۲ کیلو و ۲۶۰ گرم تریاک را به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش با ۸۸ فشنگ و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز با ۱۳ فشنگ مربوطه کشف کردند.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیورمردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان‌سوز از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار