مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک از برگزاری جشنواره پرچم‌داران انقلاب اسلامی با همکاری نهادهای فرهنگی و حوزوی در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ - 20January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در چهارمین نشست شورای هم‌اندیشی و شورای هماهنگی و کمیته حفظ آثار روحانیت و دفاع مقدس و دومین نشست هماهنگی جشنواره ملی پرچم‌داران انقلاب اسلامی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای فرهنگ‌سازی ایثار و شهادت در استان کمیته‌هایی شکل داده است که شورای هماهنگی و کمیته روحانیت و دفاع مقدس، از کمیته‌های فعال در استان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: این کمیته‌ها در زمینه تبیین نقش ارزشمند روحانیت در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی و تبلیغ این نقش در جامعه فعالیت می‌کنند.

حکمتی‌نیک از همکاری همه ادارات و نهادها در سال ۱۳۹۹ برای اجرای برنامه‌های این کمیته‌ها تقدیر کرد و خواستار همکاری بیشتر همه نهادهای فرهنگی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های محوله شد.

وی همچنین با اشاره به جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جبهه مقاومت، متذکر شد: این جشنواره در استان با دبیری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همکاری همه نهادهای فرهنگی و حوزوی در حال اجرا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره در بخش‌های پنج‌گانه با سه محور در سطح کشور اجرا می‌شود که از همه دست به قلمان و نویسندگان و تلاشگران عرصه هنر دعوت می‌شود که در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها