مسئول حفظ آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

ضرورت همکاری همه نهادهای فرهنگی و حوزوی برای اجرای برنامه‌های حوزه دفاع مقدس

حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی گفت: برای اجرای بهتر برنامه‌ها در سال ۱۴۰۰ و برگزاری مطلوب جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیازمند همکاری همه نهادهای فرهنگی و حوزوی در سطح استان هستیم.
کد خبر: ۴۳۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ - 20January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در چهارمین نشست شورای هم‌اندیشی و شورای هماهنگی و کمیته حفظ آثار روحانیت و دفاع مقدس و دومین نشست هماهنگی جشنواره ملی پرچم‌داران انقلاب اسلامی اظهار داشت: جلسات خاطره‌گویی رزمندگان روحانی و دیگر رزمندگان در مدارس و مراکز آموزشی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه‌های مهم اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی از همکاری و همراهی همه نهادهای فرهنگی و حوزوی خصوصاً از مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و بسیج طلاب حوزه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) برای همکاری و مساعدت در اجرای برنامه‌های این اداره‌کل تقدیر کرد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اجرای بهتر برنامه‌ها در سال ۱۴۰۰ و برگزاری مطلوب جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیازمند همکاری همه نهادهای فرهنگی و حوزوی در سطح استان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار