عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

پیشرفت دفاعی جمهوری اسلامی، دستاوردی برای دفاع از مردم منطقه است

حسین نوش‌آبادی معتقد است کشورهای منطقه باید بدانند اگر قرار است روزی از منافع آنها حمایت شود، صرفا جمهوری اسلامی می‌توانند با آنها همکاری کند و نباید به کشورهای غربی اعتماد کنند.
کد خبر: ۴۳۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ - 23January 2021

پیشرفت دفاعی جمهوری اسلامی، پیشرفت دفاعی کل غرب آسیا استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رزمایش اخیر سپاه و ارتش و به نمایش کشیدن برخی از ابعاد جدید در حوزه دفاعی و نظامی، اظهار داشت: رزمایش‌های نظامی و دفاعی سپاه و ارتش نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی و قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور ما بود که به رخ جهانیان کشیده شد تا دشمنان از طمع به مرز و بوم این کشور و تعرض به خاک آن دست بردارند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه این رزمایش‌ها، نشان دهنده عزم، تلاش و همت بالای نیروهای ارزشمند و مقتدر ما در نیروهای مسلح است، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی به فناوری و تکنولوژی‌های ارزنده‌ای در حوزه هوش مصنوعی، پهپاد و موشک‌های بالستیک دست پیدا کرده است.

وی افزود: اعلام می‌کنیم پیشرفت دفاعی جمهوری اسلامی صرفا برای کشور ما نبوده و به عنوان دستاوردی برای دفاع از مردم منطقه است.

نوش‌آبادی در ادامه تأکید کرد: تمام همسایگان باید بدانند این پیشرفت و اقتدار برای صیانت و حفاظت از امنیت و ثباتِ سایر دولت‌ها و ملت‌های مسلمان منطقه است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز می‌توانیم امنیت منطقه غرب آسیا و هم‌پیمانان خود را تأمین کنیم، اظهار داشت: این اتفاق به شرطی صورت می‌گیرد که برخی دولت‌های منطقه از اقدامات هماهنگ با غرب و صهیونیست‌ها دست برداشته و بدانند اگر قرار است روزی از منافع آنها در منطقه دفاع شود، این جمهوری اسلامی است که می‌تواند با آنها همکاری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کشورهای فرامنطقه‌ای به اندازه کافی صادق و مورد اعتماد نیستند؛ لذا با چشم بستن روی نیات آنها، نمی‌توان به امید تأمین امنیت بود و این اعتماد نتیجه‌ای جز ضرر برای آنها نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها