شهردار مرکز خراسان شمالی:

همکاری در ساخت مرکز فرهنگی ‌دفاع مقدس خراسان شمالی ادای دین به شهداست‌‌

«هادی زارعی» گفت: همکاری در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ادای دین شهرداری به محضر شهدا و مردم انقلابی است.
کد خبر: ۴۳۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 25January 2021

افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در دهه فجر سال جاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، «هادی زارعی» شهردار مرکز خراسان شمالی به همراه «غلامرضا هوایی» معاون هماهنگی در امور عمرانی استانداری استان و سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان استان از روند تکمیل ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید مشترکی داشتند.

«هادی زارعی» با ادای احترام به محضر شهدای انقلاب در دفاع مقدس از مرزهای کشور و گرامیداشت خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همکاری در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ادای دین شهرداری به محضر شهدا و مردم انقلابی است.

زارعی بیان داشت: خوشبختانه شاهد پیشرفت خوبی در انجام عملیات عمرانی در این منطقه هستیم‌.

وی با اشاره به اینکه محوطه سازی این مکان به عهده شهرداری است، تصریح کرد: طراحی ورودی های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، ایجاد فضای سبز و معابر سازی و... را با تمام ظرفیت و توان در اولویت امور خود قرار می دهیم تا پروژه در وضعیت قابل قبولی در دهه فجر سال جاری افتتاح شود.

در پایان این بازدید «غلامرضا هوایی» معاون هماهنگی در امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از اقدامات و مشارکت فعال و پویای شهرداری استان در امور شهری تقدیر و تشکر کرد و گفت: تامین زیر ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیازمند مشارکت بالای همه دستگاه‌های اجرایی است.

هوایی متذکر شد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی توقع داریم در تامین امکانات جهت تسریع در روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تلاشی همه سویه داشته باشند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار