معاون بنیاد شهید استان کرمان خبر داد؛

یادمان شهدای زن استان کرمان نصب می‎شود

احمدعلی آزادوار از نصب یادمان شهدای زن استان کرمان در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ - 26January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «احمدعلی آزادوار» در جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان کرمان که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور سردار «یعقوب سلیمانی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد اظهار داشت: کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی متعددی را پیش بینی کرده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان کرمان افزود: مراسم میهمانی لاله‌ها و تجدید میثاق با شهیدان به عنوان برنامه شاخص این ایام الله، روز پنجشنبه 16 بهمن‌ ساعت 15، در گلزار شهدای سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

یادمان شهدای زن استان کرمان نصب می شود

وی تمام پرچم‌های قبور مطهر شهدا در سراسر استان و ویزیت پزشکی از والدین شهدا در منازل، مسابقه ویژه آشنایی با شهدای انقلاب استان کرمان و برگزاری یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان به‌صورت مجازی را از برنامه های ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد.

آزادوار با بیان اینکه خانواده‌های شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند بیان داشت: برنامه‌های متعددی برای زائران مزار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در گلزار شهدای کرمان پیش بینی شده است که روایتگری انقلاب، جشن انقلاب و راه‌اندازی رادیو گلزار در گلزار شهدای کرمان از جمله این برنامه ها می باشد.

وی تصریح کرد: به مناسبت برگزاری کنگره شهدای زن کشور در کرمان، یادمان شهدای زن استان کرمان طراحی و در سطح شهر نصب خواهد شد و همچنین به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران شهدا، با تعدادی از مادران شهدا در سراسر استان کرمان دیدار انجام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار