رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

اجرای دقیق برنامه‌های سال‌جاری و آتی و رفع موانع آن از اصلی‌ترین اهداف تشکیل کارگروه منطقه‌ای است

سردار «محمد تقی عصار» گفت: استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، زنجان و اردبیل کارگروه منطقه‌ای شمال‌غرب کشور را با عنوان کارگروه منطقه‌ای پنجم تشکیل‌‎ داده‌اند که تمام تلاش ما برای اجرای دقیق و کامل برنامه‌ها و همچنین رفع موانع موجود است.
کد خبر: ۴۳۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ - 27January 2021

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد تقی عصار»، رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت کشور و رئیس کارگروه منطقه‌ای شمالغرب کشور در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی در خصوص برگزاری کارگروه منطقه‌ای شمال‌غرب کشور در تبریز، اظهار داشت: خوشحالم که در استان پهناور آذربایجان‌شرقی حضور یافته‌ام. بی‌شک در انجام مأموریت‌ها و اجرای برنامه‌ها با مشکلات و چالش‌هایی مواجه می‌شویم که ضروریست رفع شوند. در صورت بیشتر شدن قدرت پیگیری‌مان، ظرفیتی در راستای نزدیک شدن به اهدافمان به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: نخستین کارگروه منطقه‌ای به میزبانی اداره‌‎کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع ‌مقدس استان آذربایجان‌شرقی و با بزرگواری سردار «عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی برگزار شد و در واقع همدلی و نظم حاکم در این اداره ‌کل قابل تحسین است.

رئیس کارگروه منطقه‌ای شمالغرب کشور با تأکید بر اینکه پیگیری برنامه‌های امسال و سال آتی اصلی‌ترین هدف این کارگروه منطقه‌ای است، توضیح داد: استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، زنجان و اردبیل کارگروه منطقه‌ای شمال‌غرب کشور را با عنوان کارگروه منطقه‌ای پنجم تشکیل‌‎ داده‌اند که تمام تلاش ما برای اجرای دقیق و کامل برنامه‌ها و همچنین رفع موانع موجود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار