فرماندار ماکو خبر داد؛

بهره‌برداری از ۲۳ طرح عمرانی و کشاورزی به مناسبت دهه فجر در ماکو

فرماندار ماکو گفت: بیست و سه طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای تکمیل آنها در مجموع ۴۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۴۳۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ - 28January 2021

بهره‌برداری از ۲۳ طرح عمرانی و کشاورزی به مناسبت دهه فجر در ماکو

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، علی محمدی ایروانلو، فرماندار ماکو، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۲۳ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای تکمیل آنها در مجموع ۴۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و با حضور حداقلی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار ماکو با بیان اینکه احداث مدرسه ۶ کلاسه در روستای گجوت (خیّرساز) و دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) در روستای باغچه جوق کلنگ زنی خواهد شد، افزود: برای اجرای این طرح ها ۴۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی عنوان کرد: افتتاح همزمان ۲۰ واحد مسکونی مددجویی در بازرگان، افتتاح ۶۵ واحد مسکن روستایی، افتتاح طرح های عمرانی شهری، افتتاح خانه عالم، بهره برداری از طرح مرمت و بازسازی پل قلعه جوق و افتتاح طرح روکش آسفالت  کشمش تپه – بازرگان از جمله طرح های افتتاحی است.

محمدی ادامه داد: طرح گاوداری شیری با ظرفیت ۴۰ راس، گوساله پرواری با ظرفیت ۵۰ راس، طرح های آبخیزداری، طرح های عمرانی و توسعه آبادانی روستایی بخش مرکزی و مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت از دیگر طرح‌های افتتاحی در دهه فجر به شمار می رود.

وی اضافه کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری مراسم زنگ انقلاب، رژه خودرویی، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری محفل انس با قرآن، جشنواره بازی بومی و محلی، یادواره شهدای انقلاب، نشست اقشار مختلف بانوان با فرماندار در کنار مسابقات فرهنگی، هنری،  قرآنی به مناسبت این دهه به همراه غبارروبی از مزار شهدا و همچنین اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم از برنامه های اجرایی دهه فجر امسال است.

فرماندار ماکو گفت:  همچنین در این ایام ۲۰۰ سبد کالا توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت موسسات خیریه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها