به‌مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

طلوع فجر انقلاب اسلامی اقصی نقاط جهان را روشن کرده است

در آستانه‌ی سده‌ی پانزدهم هجری خورشیدی و آغاز دهه‌ی سوم از هزاره‌ی سوم میلادی این ایدئولوژی و جهان‌بینی عدالت محور، ظلم ستیز و اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران است که بر اقصی نقاط جهان و نیز سپهر رسانه‌ای دنیا سیطره دارد.
کد خبر: ۴۳۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۲ - 31January 2021

طلوع فجر انقلاب اسلامی اقصی نقاط جهان را روشن کرده استگروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس ـ علی عبدالصمدی؛ چهل و دو سال از عمر نظامی که طبق محاسبات دقیق بنگاه‌های صهیونیستی بیش از شش ماه دوام نمی‌آورد گذشت. قرنی که با آشفتگی دربار بی شوکت احمد شاه قاجار، این طفل بی دست و پایی که تاج شاهنشاهی به سر گذاشته بود، آغاز شد، با سرنگونی پادشاهی پهلوی به نیمه‌ی راه رسید و امروز در آستانه‌ی آغاز سده‌ی پانزدهم هجری خورشیدی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان از قدرت سیاسی و استراتژیک حائز اهمیتی برخوردار است.

صدای خفه شده‌ی مردم آزادی خواه ایران امروز به گوش جهانیان رسیده و الگویی برای همه‌ی تحرکات سیاسی آزادی خواهانه در همه‌ی کشور‌های دنیا شده است.

با نگاهی به منش و کردار و رفتار سیاسی مردم آمریکا و مقایسه‌ی آن با چهار، پنج دهه‌ی گذشته متوجه تغییر در تفکرات سیاسی حتی مردم کشوری مانند آمریکا در قبال دولتمردانشان می‌شویم. مبارزه با ظلم حکومتی، دروغ، فساد، بیداد، تباهی، مخالفت با وجود رسانه‌های دروغ پرداز و از همه مهم‌تر عمل به شعائر مقدس دین مبین اسلام ناب محمدی (ص) همه از شعار‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران بوده اند که امروز از اهداف ملل آزادیخواه جهان از جمله آمریکا قرار دارند.

چند ماه قبل نیز مردم ساکن سرزمین‌های اشغالی نیز که از رفتار‌های ناجوانمردانه‌ی مشتی شیطان پرست شیاد صفت جان به لب شده بودند، با حضور در خیابان‌ها به مردم جهان نشان دادند، حساب مردم معتقد یهودی دنیا از حساب دولتمردان رژیم کودک‌کش اسراییل جداست. عینا همین تظاهرات چند ماه قبل در انگلستان تکرار شد.

در سالیان اخیر در کشور‌های متعددی از جمله عراق، سوریه و لبنان و بسیاری از ممالک دیگر فریاد آزادی خواهی مردم با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران به پا خاستند و بعضا نتیجه گرفتند. ایران اسلامی امروز پرنفوذترین کشور خاورمیانه و پر نفوذترین کشور اسلامی در جهان شناخته می‌شود.

رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران از جمله رادیو تلویزیون و نیز رسانه‌های سایبری، کمک‌های انسان دوستانه‌ی مردم ایران در قبال همنوعان جنگ زده در کشور‌های اسلامی از جمله بوسنی هرزگوین، افغانستان، فلسطین، لبنان، عراق، بحرین، یمن، سوریه و... در دهه‌های گذشته بهترین سفیر فرهنگی کشورمان جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در دیگر کشور‌ها بوده اند.

در آستانه‌ی سده‌ی پانزدهم هجری خورشیدی و آغاز دهه‌ی سوم از هزاره‌ی سوم میلادی این ایدئولوژی و جهان‌بینی عدالت محور، ظلم ستیز و اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران است که بر اقصی نقاط جهان و نیز سپهر رسانه‌ای دنیا سیطره دارد.

تحت پوشش قرار گرفتن اخبار مربوط به ادوار مختلف انتخاباتی در ایران توسط رسانه‌های استکبار گواه بر این ادعاست. تفکر، اندیشه، نگرش و خط مشی انقلاب اسلامی ایران امروز الگوی اصلی هر آزادی خواه در عرصه‌های بین المللی است و همه‌ی این ویژگی‌ها متاثر از آموزه‌های قرآن، بینش مردم، رهبری امام خمینی و یکپارچی در سطح ملی و حتی فراملی جهت سرنگونی نظام‌هایی است که برای رای مردم اهمیتی قائل نیستند و پیشرفت ظاهری کشور را عالی‌ترین هدف سیاسی خود قلمداد می‌کنند و دیگر رضایت عمومی مردم برایشان ملاک نیست.

باید یادآورشد که عاقبت تمام حاکمانی که چنین ویژگی‌هایی داشته‌اند در سراسر جهان به ویژه منطقه‌ی خاورمیانه چنین بوده است.

انتهای پیام/133

نظر شما
پربیننده ها