حضور ۲۲ کشور جهان در همایش بین المللی شهید مطهری

دبیر اجرایی همایش بین المللی «آرای شهید مطهری در مواجهه با مسائل روز» با اشاره به حضور ۲۲ کشور جهان در این همایش افزود: ۷۰ مقاله برای ارائه در این همایش پذیرفته شده است.
کد خبر: ۴۳۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ - 30January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمد باقر خراسانی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه همایش بین‌المللی آرای شهید مطهری در مواجهه با مسائل روز ۱۳ بهمن ماه همزمان با سالروز میلاد شهید مطهری برگزار می‌شود، اظهار داشت: دبیرخانه همایش از مرداد ماه سال ۹۸ فعال شد و بنا بود سال گذشته این کنگره برگزار شود و حدود ۳۱ مرکز فرهنگی و اجرایی کشور نیز برای همکاری اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به برگزاری این همایش از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه افزود: ۱۶۰ چکیده و ۱۰۰ اصل مقاله به دبیرخانه همایش ارسال که پس از ارزیابی علمی ۷۰ مقاله پذیرفته شده و شامل مقالاتی به زبان فارسی، عربی و انگلیسی می‌شود و از ۲۲ کشور جهان در این همایش حضور یافتند.

وی با بیان اینکه افتتاحیه همایش یکشنبه شب ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۱۸ و نیم برگزار می‌شود، تصریح کرد: سخنران اصلی افتتاحیه آیت الله العظمی جوادی آملی هستند.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی آرای شهید مطهری در مواجهه با مسائل روز با بیان اینکه بیش از ۴۰ شخصیت داخلی تاکنون برنامه خود را برای پخش آماده کرده‌اند، افزود: پخش عربی روز ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ به صورت مستقل و پخش انگلیسی نیز در روز ۱۳ و ۱۴ ام برگزار می‌شود و یک بخشی نیز به زبان اسپانیایی است.

وی با بیان اینکه تمام اطلاعات مربوط به همایش در سایت بنیاد شهید مطهری بارگذاری شده است، اظهار داشت: تمام کسانی که در همایش شرکت می‌کنند، می‌توانند نسبت به ارائه سخنرانی‌ها نقطه نظرات خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به برگزاری همایش به صورت مجازی افزود: اختتامیه همایش چهارشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

خراسانی بیان کرد: برخی از موضوعات در زمینه مباحث معرفتی است و برخی به مسائل سیاسی و اجتماعی روز می‌پردازد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار