رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد؛

برگزاری ۱هزار برنامه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان بوشهر

حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» از تدوین یک هزار برنامه برای ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل خودروپیمایی به مسافت بیش از ۳ کیلومتر برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۴۳۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ - 30January 2021

برگزاری ۱۰۰۰ برنامه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک چهل ‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، رمز موفقیت انقلاب اسلامی و مانایی آن را اصول و ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: رمز مانایی انقلاب اسلامی بر خلاف دیگر انقلاب‌ها که فروپاشی می‌شود و هنوز شعارهای بهمن 57 در جامعه طنین‌انداز است اصول و ارزش‌های آن است.

وی مردمی بودن را از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ولایت‌فقیه الگویی جدید در دنیا و زنگ خطر برای استعمار و استکبار به صدا در آورده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر فرهنگ مقاومت را مورد اشاره قرار داد و با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر دستاورهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته  ارائه می‌شود که تمام این خدمات غیرقابل قیاس با قبل از انقلاب اسلامی است.

جمالی ریل‌گذاری 40 سال دوم انقلاب اسلامی را در قالب بیانیه گام دوم مورد اشاره قرار داد و با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: چهره شهر و روستا در استان بوشهر با آذین‌بندی، تغییر می‌کند چرا که یکی از لوازم جشن پیروزی انقلاب اسلامی تغییر چهره شهرها و روستاها است.

وی با بیان اینکه در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر 24 کارگروه فعال شده است گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان‌های 10گانه استان بوشهر تشکیل شده و فعال است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به تدوین ویژه برنامه‌های گوناگون در ایام‌الله دهه فجر خاطرنشان کرد: از 12 تا 22 بهمن بیش از یک ‌هزار برنامه در شهرها و روستاهای استان بوشهر در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی، عمرانی، محرومیت‌زدایی و دیگر حوزه‌ها تدوین شده است که نخستین برنامه آن فردا یکشنبه 12 بهمن برگزار می‌شود.

جمالی شعار امسال دهه فجر را «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار است» دانست و بیان کرد: برنامه دهه فجر فردا 12 بهمن همزمان با ورود امام راحل به میهن اسلامی ساعت 9:33 دقیقه با نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس و رژه موتوری از فرودگاه تا گلزار شهدا بوشهر آغاز می‌شود.

وی ادای احترام به شهدا و پخش سخنرانی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در گلزار شهدای بوشهر را از دیگر برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: به سبب شیوع کرونا، برنامه‌ها با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار و در فضاهای مجازی  و از طریق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان بوشهر پخش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر برپایی جشنواره‌ها، مسابقات و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر دانست و خاطر نشان کرد: مراسم باشکوه جشن انقلاب همراه با نورافشانی در شب 22 بهمن در تمام نقاط استان برگزار خواهد شد.

جمالی با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به شکل پیاده‌روی برگزار نمی‌شود افزود: مراسم 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امسال به سبب شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم در هیچ نقطه‌ای راهپیمایی به شکل پیاده‌روی برگزار نخواهد شد.

وی از برگزاری خودروپیمایی به مسافت بیش از 3 کیلومتر در مراسم 22 بهمن امسال در بوشهر و سایر شهرها و روستاها خبر داد و تصریح کرد: خودروپیمایی در شهر بوشهر از میدان شهید رئیسعلی دلواری آغاز می‌شود و تا پارک گردشگری در مسیر خیابان امام علی (ع) و میدان غدیر بوشهر ادامه دارد و در آنجا آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران سخنرانی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: برنامه خودروپیمایی بوشهر در 22 بهمن از ساعت 9:30 دقیقه آغاز می‌شود و همه مردم با اعضای خانواده می‌توانند با خودروهای خود در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار