فرمانده سپاه خوی خبر داد؛

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت دهه فجر در خوی

سرهنگ محمدباقر علایی گفت: توزیع یک‌ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بین اقشار محروم از جمله برنامه های سپاه خوی در دهه مبارک فجر است.
کد خبر: ۴۴۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ - 31January 2021

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت دهه فجر در خوی

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ محمدباقر علایی، فرمانده سپاه خوی امروز، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال در این شهرستان، با اجرای ۴۰۰ برنامه در ۴۲ عنوان تلاش، انتقال و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان، بیان کرد: یادواره‌های شهدای حوزه‌ای و پایگاهی و اصناف، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان با اولویت شهدای انقلاب اسلامی در این شهرستان و اهدای هدیه، تجلیل از بسیجیان پیشکسوت انقلاب، مراسم غبار روبی و عطر افشانی و گلباران مزار شهدا همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه خوی برگزاری حلقه‌های صالحین با محوریت خاطره گویی، برگزاری مشاوره حقوقی برای بسیجیان و رزمندگان، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری، پخش فیلم‌های انقلاب در پایگاه‌ها و برگزاری جلسات تلاوت قرآن را از برنامه‌های دیگر فرهنگی در این ایام الله دانست.

وی با بیان اینکه در ایام دهه مبارک فجر خدمات درمانی رایگان توسط درمانگاه سپاه ارایه خواهد شد، بیان داشت: توزیع یک‌ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بین اقشار محروم از دیگر برنامه های سپاه در دهه مبارک فجر است.

علایی گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا امسال در ۱۲ و ۲۲ بهمن به جای راهپیمایی مردمی، رژه موتوری و رژه خودرویی در سطح خوی برگزار می شود.

وی با قدردانی از همه نیروهایی که در طرح سردار سلیمانی فعالیت کرده اند، اظهار داشت: اجرای این طرح سبب کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان به وبروس کرونا شده و اجرای این طرح با همکاری دانشکده علوم پزشکی و سایر دستگاههای اجرایی شهرستان با قدرت ادامه می یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار