بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت دهه فجر؛

پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 شاخص‌ترین اتفاق قرن بود

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۴۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ - 01February 2021

پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 شاخص ترین اتفاق قرن بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه فجر یادآور حماسه ماندگار و تاریخی عزم و اراده پولادین ملتی است که پایه گذار معنوی ترین نهضت قرن شدند.

فجر انقلاب مزرعه رویش نهادها، سازمان‌ها و موسساتی است که به کالبد کشور تاریخی ایران، هویت معنوی بخشیدند و مکتبی را به جهان معرفی کردند که سرشار از انسانیت و عدالت خواهی و مقاومت است.

پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 شاخص‌ترین اتفاق قرن بود که تمام معادلات سیاسی، اجتماعی و اعتقادی دنیا و به خصوص استکبار شرق و غرب را به هم ریخت و نوید یک نظام و مکتب نوین در قالب اسلام را به بشریت نوید داد.

سال‌هاست که از این رخداد بزرگ می گذرد و رسالت همه ما در قبال معرفی این پدیده سنگین تر از همیشه که به دنیا نشان دهیم، مقاومت، شهادت، ایثار و ارزش های متعالی و انسانی الفبای پیکر این نهضت بزرگ و این انقلاب مردمی هستند که هر روز قدرتمند تر از پیش در حال تسخیر مرزهای اعتقادی دنیاست.

ایام الله دهه فجر را با یاد و خاطر نام همه شهدا گرامی می داریم و با امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی عهد و پیمان می‌بندیم که تا نفس در سینه داریم از آرمان‌های متعالی نظام و انقلاب عزیزمان کوتاه نمی‌آییم و برای گسترش این انقلاب معنوی و مردمی تا دورترین مرزهای زمین از جان مایه خواهیم گذاشت تا بیرق سه رنگ کشور عزیزمان را به صاحب اصلی اش حضرت بقیةالله الاعظم تحویل دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار