مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد؛

آمادگی انجام 40 برنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری در ارتباط با جامعه روحانیت خوزستان

حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای انجام 40 برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و تبلیغاتی در ارتباط با جامعه روحانیت استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اگر توفیق یابیم در راستای محقق شدن این برنامه‌ها اقدامات لازم را به عمل می‌آوریم.
کد خبر: ۴۴۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ - 02February 2021

آمادگی انجام 40 برنامه فرهنگی، اجتماعی و هنری در ارتباط با جامعه روحانیت خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه طلیعه حضور ویژه طلاب خواهر استان اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و همچنین همکاری متقابل با حوزه های علمیه خوزستان بیش از 300 جلد کتاب و بسته فرهنگی را تقدیم مرکز حوزه های علمیه خواهران استان خوزستان کردیم.

وی افزود: طلاب جوان استان خوزستان باید به شیوه های گوناگون و از جمله مطالعه کتب حوزه دفاع مقدس با فراگیری و تسلط بر نقش برجسته همه اقشار و به خصوص علما و روحانیون در دوران دفاع مقدس، داشته های خود را در این حوزه غنی کنند تا بتوانند راوی و انتقال دهنده خوبی برای نسل های امروز و فردا باشند.

‌مسروری گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای انجام 40 برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و تبلیغاتی در ارتباط با جامعه روحانیت استان برنامه ریزی کرده ایم که اگر توفیق یابیم در راستای محقق شدن این برنامه ها اقدامات لازم را به عمل می آوریم بلکه بتوانیم گوشه ای از فداکاری و نقش آفرینی روحانیون خوزستان در دوران دفاع مقدس را به جامعه معرفی کنیم.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: طلاب جوان و انقلابی ما باید به شیوه‌های نوین ارتباطی تسلط یابند تا بتوانند پیوند دهنده خوبی برای نسل‌های امروز با نسل پرافتخار و حماسه ساز دوران دفاع مقدس باشند و ما در این زمینه آماده ارائه محتوای لازم به این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها