رئیس سابق حوزه هنری هرمزگان مطرح کرد؛

نقش ارزنده حوزه هنری در جمع آوری خاطرات مکتوب دفاع مقدس

انوشیروان پیشدار گفت: حوزه هنری در جمع‌آوری خاطرات مکتوب و تصویری در حوزه انقلاب و دفاع مقدس کارهای ارزنده‌ای در این چند ساله انجام داده است.
کد خبر: ۴۴۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ - 02February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «انوشیروان پیشدار» رییس سابق حوزه هنری هرمزگان، اظهار داشت: حوزه هنری به عنوان یک نهاد تاثیرگذار در حوزه فرهنگی است، در این مسیر در گام دوم انقلاب منویات رهبر انقلاب چراغ راه حوزه هنری است.

وی افزود: توجه و توسعه انجمن‌های فرهنگی و ادبی به ویژه در حوزه شعر و داستان، توجه ویژه به حوزه شعر طنز، تصویب دانشنامه فرهنگی هرمزگان در شورای پژوهشی این استان تنها برخی از فعالیت‌های انجام شده در شش ساله فعالیت است.

رئیس سابق حوزه هنری هرمزگان عنوان کرد: حوزه هنری در هیچ شهرستانی دفتر ندارد اما فعالیت‌های خود را در حوزه‌های فرهنگی و هنری از جمله در جشنواره‌های تئاتر به خوبی دنبال کرد و این بخشی از اهداف حوزه هنری در طی این سال‌ها بوده است.

پیشدار بیان کرد: حوزه هنری در جمع‌آوری خاطرات مکتوب و تصویری در حوزه انقلاب و دفاع مقدس کارهای ارزنده‌ای در این چند ساله انجام داده است.

کتاب«ماهم بودیم» رونمایی شد

رونمایی از کتاب «ماهم بودیم» انقلاب اسلامی به روایت زنان هرمزگان به کوشش حوزه هنری هرمزگان و به نویسندگی انسیه بهبودی از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

بهبودی، نویسنده کتاب «ماهم بودیم» تصریح کرد: این مجموعه حاصل تلاش مجموعه طیف انقلابی در استان هرمزگان است و رونمایی این کتاب نیز شروع جهش، حرکت و پویایی زنان این استان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار