۴۳۹ معبر شهری در قم مزیّن به نام شهداست

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در مراسم رونمایی از ۲۲ معابر شهری به نام شهدا در ایام الله دهه فجر گفت: ۷۳ درصد نام‌گذاری معابر به نام شهدا افتخار مدیریت شهری در قم است.
کد خبر: ۴۴۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ - 03February 2021

۴۳۹ معبر شهری در قم مزیّن به نام شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «مهدی کلانترزاده» در مراسم رونمایی از نامگذاری ۲۲ معابر شهری به نام شهدا با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن نام و سیره شهدا، اظهار داشت: شهر قم به‌عنوان پایگاه و خاستگاه انقلاب اسلامی در این حوزه رسالتی سنگین‌تر دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم یکی از اتفاقات مهم در مدیریت شهری قم را نام‌گذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهدا دانست و افزود: امسال برای سومین بار از نام‌گذاری معابر شهری به نام شهدا با اولویت شهدای انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

کلانترزاده با تشریح نحوه نام‌گذاری معابر به نام شهدا گفت: نام شهدا با اولویت شهدای انقلاب اسلامی از نخستین شهید دانش‌آموزی کشور در سال ۱۳۴۲ تا شهدای پیشکسوت بزرگوار انتخاب‌شده است.

وی از نام‌گذاری بلواری به نام شهید فخری زاده در قم خبر داد و تصریح کرد: با توجه به دیدار شهرداری قم با خانواده شهید فخری زاده، بلواری نیز به نام این شهید بزرگوار و افتخارآفرین نام‌گذاری می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با یادآوری تأکید شهردار قم در نام‌گذاری معابر به نام شهدا از سال ۹۴ خاطرنشان کرد: از سال ۹۴ و با هماهنگی شورای نام‌گذاری، بیش از ۴۳۹ نام‌گذاری به نام شهدا انجام‌شده است.

کلانترزاده اختصاص ۷۳ درصد نام‌گذاری معابر به نام شهدا را افتخار مدیریت شهری در قم دانست و بیان کرد: بیشترین فراوانی نام‌گذاری معابر به نام شهدا در منطقه یک با ۹۶ درصد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار