مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد؛

ضرورت ورود فرهنگ دفاع مقدس به عرصه اجتماعی

حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس وارد زندگی مردم شد آنها نسبت به فرهنگ جهاد و مقاومت حساسیت پیدا خواهند کرد و همین امر باعث خواهد شد تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی آنها با این فرهنگ که برگرفته از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) است گره بخورد.
کد خبر: ۴۴۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵ - 03February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در سفر به شهرستان بردسکن در دیدار با علی‌اصغر پورعباس مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان اظهار داشت: در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اگر با خلوص نیت گام برداریم خداوند نیز ما را در تحقق اهدافی که مد نظر داریم یاری خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: ارزش‌های دفاع مقدس که برگرفته از سیره اهل‌بیت است در وجود شهدا تجلی داشت و اگر به دنبال نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستیم باید سیره شهدا در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اينکه جامعه امروز باید از دفاع مقدس بهره بگیرد، افزود: اگر فرهنگ دفاع مقدس وارد زندگی مردم شد آنها نسبت به فرهنگ جهاد و مقاومت حساسیت پیدا خواهند کرد و همین امر باعث خواهد شد تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی آنها با این فرهنگ که برگرفته از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) است گره بخورد.

صاحبقرانی تصریح کرد: در شرایط کنونی که کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد رسالت دستگاه‌­های فرهنگی این است که دفاع مقدس را با زندگی مردم پیوند بزنند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت گفت: سردار سلیمانی با مجاهدت مخلصانه خود تفکر ایثار، مقاومت و شهادت را برای جهان اسلام به ارمغان آورد و امروز آزادیخواهان با تأسی به مکتب این شهید والامقام در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها