رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح:

مدافعان حرم در تاریخ ماندگار شدند/ شهید قاجاریان سردار بی‌همتای عملیات آزادسازی نبل و الزهرا

سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی گفت: با سازمان‌دهی جمهوری اسلامی و درایت رهبر معظم انقلاب تئوری شیطانی جریان‌های تکفیری در نطفه خفه شد و در این تقابل حق علیه باطل، مدافعان حرم نقش تاریخی و تعیین‌کننده‌ای ایفا کردند.
کد خبر: ۴۴۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ - 04February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «عبدالله عراقی»، رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار سرتیپ پاسدار محسن قاجاریان فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع) که در نیشابور برگزار شد، اظهارداشت: من با سردار شهید قاجاریان سابقه رفاقت دیرینه دارم و از زمان حضور من در نیروی زمینی سپاه، شخصیت ذوابعاد و انقلابی این شهید والامقام را به‌خوبی می‌شناختم.

وی افزود: شهید قاجاریان سردار بی‌همتای عملیات آزادسازی شهرک نبل و الزهرا و فرمانده یکی از توانمندترین تیپ‌های عملیاتی ما بود.

وی ادامه داد: به یاد دارم که در جریان بازدیدی که من به همراه سردار سرلشکر حسنی سعدی از تیپ‌ها داشتیم، با مشاهده توان عملیاتی و مانور نیروهای تحت امر شهید قاجاریان به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفتیم و هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم که سرلشکر حسنی سعدی در آن سنجش عملیاتی، به تمام مؤلفه‌های ارزیابی عملیاتی تیپ ۲۱ امام رضا (ع) خراسان، نمره عالی دادند.

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه مدافعان حرم با مجاهدت‌های خود در تاریخ ماندگار شدند، به تبیین چهره پلید جریان‌های تکفیری پرداخت و خاطرنشان کرد: بدعتی که توسط داعش و جبهه النصره با سازمان‌دهی تفکرات التقاطی وهابیت و البته حمایت جبهه استکبار و ارتجاع منطقه به راه انداخته شد، قصد ضربه زدن به مبانی اسلام و مخدوش کردن چهره شریعت مقدس و پیامبر مهربانی‌ها را داشت و با سازمان‌دهی جمهوری اسلامی و درایت رهبر معظم انقلاب این تئوری شیطانی در نطفه خفه شد و در این تقابل حق علیه باطل، مدافعان حرم به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقش تاریخی و تعیین‌کننده‌ای ایفا کردند.

وی ادامه داد: نبرد در جبهه‌های دفاع از حرم در واقع تقابل ملت‌های آزاده و مسلمان منطقه با اتحاد پلید مستکبران عالم بود و دلاوران مدافع حرم که در واقع رزمندگانی از ایران، سوریه، عراق، لبنان، پاکستان و افغانستان بودند، با تکیه‌بر ایمان و اراده خود و توکل بر خدا توانستند در برابر میلیاردها دلار سرمایه کثیف ارتجاع عرب و سلاح‌های پیشرفته غرب ایستادگی کنند.

سردار عراقی در انتها ابراز امیدواری کرد: دفاع از حرم تداعی‌کننده حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است و مشابه مجاهدت مدافعان حرم را تنها می‌توان در غزوات صحابی پیامبر (ص) و یاران امیرالمؤمنین (ع) در صدر اسلام می‌توان جستجو کرد. راه شهدای مدافع حرم در امتداد راه یاران اباعبدالله (ع) در صحرای کربلاست و از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را رهروان صادق این شهید بزرگوار قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار