برگزاری جشنواره استانی سرود آوای انقلاب در قائمشهر/ تقدیر از ۱۴ سرود منتخب

در پنجمین روز دهه مبارک فجر جشنواره استانی سرود آوای انقلاب امروز در میدان طالقانی قائمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ - 04February 2021

برگزاری جشنواره استانی سرود آوای انقلاب در قائمشهر/ تقدیر از ۱۴ سرود منتخببه گزارش دفاع‌پرس از ساری، در پنجمین روز دهه مبارک فجر جشنواره استانی سرود آوای انقلاب امروز در میدان طالقانی قائمشهر برگزار شد.

«حمیدرضا هراسانی» رئیس سازمان بسیج هنرمندان مازندران حمایت از هنرمندان بسیجی و گروه‌های سرود حماسی و انقلابی مازندران را از اهداف برگزاری این جشنواره نام برد که به صورت زنده و در جمع مردم برگزار شد.

هراسانی افزود: در این جشنواره ۱۴ سرود که ۷ سرود به صورت گروهی و ۷ سرود به صورت تک‌خوانی از شهرستان‌های قائمشهر بابل، ساری، فریدونکنار، جویبار، بابلسر، محمودآباد، نوشهر و چالوس به اجرای سرود پرداختند.

وی، انقلاب و ولایت، دفاع مقدس، سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت را از موضوعات سرودهای آوای انقلاب بسیج این جشنواره برشمرد که از مجموع ۵۴ گروه سرود شرکت کننده از سراسر استان مازندران ۱۴ سرود منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره راه یافتند.

در این جشنواره که با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان مازندران، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگی شهرداری قائمشهر برگزار شد، از هنرمندان بسیجی ۱۴ سرود منتخب استان طی مراسمی در پارک جنگلی تلار قائمشهر با اهدای لوح سپاس و جایزه تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار