در نشست خبری «جشنواره ملی ترنم فتح» مطرح شد؛

مارش‌های حماسی موجب ارتقا روحیه سلحشوری هستند/ حضور ۷۶ یگان موزیک در جشنواره ترنم فتح

نشست خبری سومین جشنواره ملی ترنم فتح ویژه یگان‌های موزیک نیرو‌های مسلح برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۰ - 06February 2021

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست خبری سومین جشنواره ملی ترنم فتح ویژه یگان‌های موزیک نیرو‌های مسلح با حضور سرهنگ «محمود سزاوار» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، سرهنگ «علیرضا امجدیان» دبیر جشنواره و «مصطفی محدثی‌خراسانی» مدیر موسیقی و سرود سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدا، سرهنگ «محمود سزاوار» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: آئین اختتامیه سومین جشنواره ملی ترنم فتح در روز یکشنبه نوزدهم بهمن در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

مارش‌های حماسی موجب ارتقا روحیه سلحشوری هستند/ حضور ۷۶ یگان موزیک در جشنواره ترنم فتح

وی ضمن تبریک گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد: سومین جشنواره ملی ترنم فتح در اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین ساگرد دفاع مقدس و ویژه یگان‌های موزیک نیرو‌های مسلح در سراسر کشور برگزار شد.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس افزود: اهتمام و استقبال یگان‌های موزیک نیرو‌های مسلح نسبت به دوره‌های پیشین رشد قابل توجهی داشته است. یگان‌های موزیک نقش قابل توجهی در ایجاد نشاط و روحیه سلحشوری در جمع کارکنان نیرو‌های مسلح دارند.

سزاوار خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور در پادگان‌ها و پایگاه‌ها، یگان‌های موزیک در جمع مردم در مناسبت‌های مختلف حضور یافته و با نواختن مارش‌های حماسی یاد و خاطره ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را گرامی می‌دارند و موجب ارتقا روحیه سلحشوری می‌شوند.

سرهنگ امجدیان: حضور ۷۶ یگان موزیک در جشنواره ترنم فتح
در این نشست سرهنگ علیرضا امجدیان دبیر سومین جشنواره ملی ترنم فتح اعلام کرد در سومین جشنواره ملی ترنم فتح ۷۶ یگان موزیک از ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح شرکت داشته اند.

مارش‌های حماسی موجب ارتقا روحیه سلحشوری هستند/ حضور ۷۶ یگان موزیک در جشنواره ترنم فتح

سرهنگ علیرضا امجدیان اظهار کرد: این دوره از جشنواره نسبت به دوره قبل از حیث کمی ۱۵ درصد رشد و از نظر کیفی بسیار قابل توجه و رشد چشمگیری داشته است.

وی اشاره کرد: هفت یگان برتر نیرو‌های مسلح شامل قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در شمال غرب کشور از استان آذربایجان غربی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نیروی دریایی از استان گلستان، تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه نزاجا از کرمانشاه، دانشگاه افسری امام علی (ع) از تهران، آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی ناجا از اصفهان، تیپ ۳۷۷ شهید حیرانی نزاجا از خراسان رضوی و فرماندهی نیروی انتظامی از استان بوشهر در این دوره از جشنواره به مرحله نهایی و کشوری راه یافتند که در آئین اختتامیه یگان‌های برتر معرفی و مفتخر به دریافت تندیس و دیپلم افتخار جشنواره می‌شوند.

دبیر سومین جشنواره ملی ترنم فتح گفت: در آئین اختتامیه از پوستر چهارمین جشنواره ملی ترنم فتح رونمایی خواهد شد.

مارش‌های حماسی موجب ارتقا روحیه سلحشوری هستند/ حضور ۷۶ یگان موزیک در جشنواره ترنم فتح

در پایان محدثی خراسانی مدیر موسیقی و سرود سازمان هنری و امور سینمایی ضمن تقدیر و تشکر از یگان‌های موزیک نیرو‌های مسلح اشاره کرد: سطحی کمی و کیفی این دوره از مسابقات رشد قابل توجهی داشته که این موجب خوشحالی است و انشالله این روند در دوره‌های بعد ادامه یابد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار